Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد دهباشی صبح پنجشنبه در نشست برنامه‌ریزی دوره جدید آموزش مباحث مهدویت اظهار داشت: امروز جوانان ما تشنه عدالت و مهربانی هستند و این مهم را در عصر حاضر فقط می‌توان در وجود ولی نعمتمان حضرت حجت علیه السلام دید.

مدیر بنیاد مهدی موعود (ع) استان بوشهر خاطرنشان کرد: مردم بخصوص جوانان عزیز مشتاق کسب معارف بیشتر از این منبع عظیم معرفه الله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون چندین دوره معارف مهدوی توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود و کانون شیفتگان حضرت قائم (عج) برگزار شده است ولیکن استقبال به گونه‌ای است که ما ناچاریم همزمان دوره‌های جدید دیگری را برنامه ریزی کنیم.

مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (ع) استان بوشهر با اشاره به برخورداری بنیاد مهدویت استان از اساتید مجرب مهدوی گفت: وجود اساتید مجرب امتیازی است تا ما بتوانیم در برگزاری دوره‌های متنوع میدان عمل داشته باشیم.

وی افزود: در حال حاضر دو دوره متوالی را برنامه ریزی کرده‌ایم که اولین دوره آن تحت عنوان نگرشی نو به مهدویت خواهد بود و طی روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۰ و ۱۱ مردادماه برگزار خواهد شد.

دهباشی تاکید کرد: دوره دیگری نیز در ادامه این دوره خواهد بود از پنجشنبه ۱۷ مرداد آغاز خواهد شد که لازم است افراد حتماً هفته اول را طی کنند.

کد خبر 4669872

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر مهدویت بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود عج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، اولین روز دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور منطبق با استانداردهای آموزشی سامانه سابک توسط شرکت فنی مهندسی جهش مکریان و تحت نظارت کامل اداره آموزش و ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مهاباد در سالن آموزش مدیریت برگزار شد.

این دوره به مدت ۳ روز در دو فاز تئوری و عملی برگزار خواهد شد و در پایان بعد از قبولی در آزمون پایان دوره،گواهینامه پایان دوره مهارتی برای فراگیران صادر خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود
  • برنامه‌های گرامیداشت مقام معلم در شهرستان زارچ
  • نشست مهدویت در مدرسه علمیه خواهران نقده
  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • نشست داوری نهایی سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر برگزار شد
  • ۱۶ هزار قطعه زمین رایگان در روستاهای استان بوشهر واگذار می‌شود