Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

سرمایه گذار قطعه یک آزاد راه همدان -ساوه در واکنش به حکم دادستانی همدان گفت: نرخ و دریافت عوارض در آزاد راه همدان - ساوه قانونی و طبق مصوبات مجلس شورای اسلامی است.

به گزارش تین‌نیوز، نرخ و دریافت عوارض در آزاد راه همدان - ساوه قانونی استیاشار لطفی سرمایه گذار قطعه یک آزاد راه همدان -ساوه در گفت و گو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، با اشاره به  اینکه برای دریافت عوارض مجوز‌های لازم  از مجلس شورای اسلامی و وزارت راه و شهرسازی دریافت شده است گفت: دادستان همدان  به دلیل برخی ابهامات در ماده ۵ قانون ایمنی راه‌ها، طی حکمی دریافت عوارض آزاد راه  همدان- ساوه را از ابتدای مرداد ماه متوقف کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ایراد دادستان همدان به نحوه محاسبه و دریافت عوارض است، گفت: دریافت عوارض در اتوبان‌های کشور با مجوز وزارت راه و شهر سازی و قانون ایمنی راه‌ها، مصوب مجلس شورای اسلامی است و سرمایه گذاران و مسئولان  آزاد راه‌ها  حق تعیین نرخ عوارض را ندارد.

سرمایه گذار قطعه یک آزاد راه همدان -ساوه در ادامه افزود:  پاسخ امور حقوقی وزارت راه و شهر سازی به دادستان همدان ابلاغ شده است و مشکلی در دریافت عوارض از ابتدای مرداد ماه وجود ندارد.

لطفی خاطر نشان کرد: نرخ عوارض قطعه یک آزاد راه همدان - ساوه در سالجاری افزایش نداشته است و از سال گذشته نرخ‌ها ثابت باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه اتوبان همدان ساوه در دو قطعه ساخت شده است، گفت: نرخ عوارض در قطعه یک حدفاصل همدان تا عوارضی دوم به طول ۸۵ کیلومتر برای سواری ۵ هزار تومان و ماشین سنگین ۲۵ هزار تومان محاسبه شده است.

سرمایه گذار قطعه یک آزاد راه همدان -ساوه  با اشاره به اینکه این آزاد راه چهارمین محور موصلاتی بزرگ و پر تردد کشور است، گفت: نرخ گذاری عوارض در آزاد راه‌ها کشور بر اساس طول، امکانات و خدمات جاده‌ای و معیار‌های خاص وزارت راه و شهر سازی تعیین می‌شود.

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آزاد راه جاده سرمایه گذاران مجلس شورای اسلامی وزارت راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم

غلامرضا خاکسار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی از مسابقات کاراته قهرمانی کشور اظهار کرد: ما در دانشگاه آزاد اسلامی یک دهکده ورزشی داریم که کمتر در استان همدان چنین فضای فراهم است.

وی افزود: کنار هم قرار گرفتن سالن ورزشی، خوابگاه و غذاخوری بهترین شرایط برای میزبانی رویدادهای ورزشی، اردوهای تیم ملی و مسابقات فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان با بیان اینکه آمادگی میزبانی هر رویداد ورزشی را داریم، گفت: بعد از برگزاری مسابقات کاراته قهرمانی کشور به مدت ۱۰ روز میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور در اردیبهشت ماه هستیم.

خاکسار خاطرنشان کرد: میزبانی مسابقات دانشجویان جهان در رشته کشتی پهلوانی، مسابقات دانشگاه‌های کشور و تا شهریور ماه تقویم ورزشی دانشگاه به طور کامل پر است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی همدان ۱۰ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۷۰ رشته دارد، بیان کرد: حضور بیش از ۴ هزار کاراته‌کا در فضای دانشگاه باعث شور و نشاط دانشجویان شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان عنوان کرد: جا دارد از مدیریت دستگاه ورزش، ریاست هیئت کاراته استان و تمام کسانی که چنین میزبانی‌های بزرگ ورزشی را برای همدان می‌گیرند تشکر کنیم و دانشگاه آزاد هم همواره میزبان و حامی ورزش استان همدان خواهد بود.

کد خبر 6080454

دیگر خبرها

  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار در همدان
  • ۲۲ دستور رئیس قوه قضاییه خطاب به کلیه مقامات و مسئولان قضایی در سراسر کشور/ با مسدودسازی کد ملی، زندگی فرد را فلج می‌کنیم!/ انتقاد از وثیقه‌های سنگینی که با جرم متناسب نیست/ افراد در فرودگاه متوجه نشوند که ممنوع‌الخروج هستند/ به دریافت عوارض آلایندگی اهتم
  • آمادگی میزبانی از تمامی رویدادهای مهم ورزشی را داریم
  • افزایش خودسرانه تعرفه‌های درمان خط قرمز علوم پزشکی همدان است
  • قوانینی که باید درباره هبه کردن بدانید
  • اهدای ۲ قطعه زمین به متراژ ۶ هزار مترمربع برای اجرای برنامه‌های دانشگاه آزاد بوشهر
  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد
  • واگذاری ۲ هزار و ۸۰۰ قطعه زمین در استان قزوین 
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد