Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز در اجرای یک طرح ضربتی معتادان متجاهر و تعدادی از توزیع کنندگان مواد مخدر را در منطقه قزلحصار کرج دستگیر و جمع آوری کرد.
سرهنگ علی عسگری، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز روز پنجشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: دراجرای این طرح که صبح امروز در منطقه قزلحصارکرج اجراشد مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک، هرویین، شیشه و شیره کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین دراجرای این طرح ۱۱ توزیع کننده مواد مخدر دستگیر، ۱۰ معتاد متجاهر جمع آوری و ۲ واحد خصوصی نیز پلمب شد.
دربازرسی از محل سکونت توزیع کنندگان مواد مخدر ۶ عدد ترازو و ۳۵ عدد پایپ به دست آمد.
عسگری افزود: یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز در سال جاری را مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر برشمرد و از خانواده ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر خواست تا مراقبت بیشتری ازفرزندان خود داشته باشند.
اجرای طرح های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز درمناطق مختلف درحال اجرا است و به صورت مستمر در مناطقی مثل حصار، مهدی آباد و ملک آباد با برنامه ریزی های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرزبا تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می کند و اجازه نمی دهد که جامعه از سوی این افراد ناامن شود.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: معتادان متجاهر مواد مخدر استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف ۵۸۰ تن مواد مخدر در سال ۱۴۰۲/ تریاک همچنان پیشتاز
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • دستگیری زوج سوداگر مرگ
  • کشف بیش از ۴۲۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر در غرب تهران در یک ماه گذشته
  • زوج افیونی در دام پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود