Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@20:07:31 GMT

کلاس ناظران داوری لیگ برتر در هتل آکادمی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۶۴۱

مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی و دانش افزایی ناظران داوری فوتبال صبح امروز با حضور سرپرست دبیرکلی فدراسیون در هتل آکادمی ملی فوتبال آغاز شد.

به گزارش"ورزش سه"، و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مراسم افتتاحیه کلاس توجیهی و دانش افزایی ناظران داوری فوتبال با حضور ابراهیم شکوری، محمدرضا ساکت، هدایت ممبینی، کاظم طالقانی ساعت 8:30 صبح امروز (پنجشنبه 27 تیرماه) در سالن آمفی تئاتر هتل آکادمی ملی فوتبال برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس این دوره  با حضور 65 ناظر فعال در لیگ های مختلف فوتبال کشور به مدرسی  والنتین ایوانوف برگزار می شود و تا روز شنبه 29 تیرماه ادامه خواهد داشت.

 

لازم به توضیح است، با توجه به تغییرات گسترده در قوانین بازی فوتبال مدرس فیفا در این دوره به تدریس آخرین قوانین همچنین یافته ها و الزامات فعالیت ناظران می پردازد.

 

برگزاری این کلاس نشان می دهد فصل جدید لیگ برتر در مرداد ماه آغاز می شود چون همواره فدراسیون فوتبال کلاس توجیهی داوران و ناظران داوری را پیش از شروع بازی های لیگ  برتر برگزار می کرد. در مرداد ماه هم چنین کلاس آموزشی برای داوران var برگزار می شود.

 

کمیته داوران داوران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران داوران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست 3 بر صفر صنعت نفت آبادان مقابل پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر، گفت: با توجه به بخشنامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل منع کرده، نمی‌توانم حرف بزنم اما یک خواهش دارم. ما در مورد مسائل داوری حرف نمی‌زنیم، اما اگر اتفاقی می‌افتد که یک تیم متضرر می‌شود فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند.

ادامه دارد

دیگر خبرها

  • توهین دیاز به داوران زن: توانایی داوری ندارند!
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش
  • کمالوند: فدراسیون فوتبال و کمیته داوران پاسخگو باشند
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • حضور داوران چهارمحال و بختیاری در دوره رفرشینگ داوری اسکواش سال ۱۴۰۳
  • اتفاق غیرمنتظره در دربی اصفهان
  • داوران و ناظران هفته هجدهم لیگ برتر هندبال مردان ایران
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • آینده‌نگری مشهود در چیدمان داوری‌های لیگ برتر
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال