Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرلشکر سلامی در پیامی درگذشت امیر سرتیپ احمد ترکان معاون اسبق عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران را تسلیت گفت.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، در پی درگذشت امیر سرتیپ احمد ترکان معاون اسبق عملیات ارتش، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی فقدان این فرمانده دلاور را به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

«"انا لله و انا الیه راجعون"

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

درگذشت همرزم دیرین مرحوم "امیر سرتیپ احمد ترکان" معاون اسبق عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران موجب تأثر و تألم خاطر گردید.

 امیر مخلص، خدوم و ولایتمداری که با اقدامات خلاقانه و اثرگذار خود در کنار فرماندهان شهید والامقامی همچون شهیدان امیر صیاد شیرازی و امیر فلاحی در صف پیشتازان و طلایه داران میادین و عملیاتهای پرمخاطره آوردگاه 8 سال دفاع مقدس نقشی برجسته داشت.

باشد که حضرت حق آن فرمانده دلاور را به پاس خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه اش در نعیم مقیم و در جوار همرزمان شهیدش از خوان رحمت واسعه خویش بهره مند گرداند. ان شاء الله

 اینجانب فقدان آن امیر سرافراز را به جنابعالی و دیگر فرماندهان محترم ارتش جمهوری اسلامی و نیز خانواده بزرگوارش تسلیت عرض نموده و از قادر متعال برای وی علو درجات و برای جنابعالی و بازماندگان سوگوار عزت و سعادت مسئلت می نمایم.

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی

 فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی»

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تبریک فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی سایر نیرو‌های مسلح به‌ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک‌برانگیز است.

 متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

برادر گران‌قدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام‌علیکم.

فرارسیدن ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسئولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم‌افزایی و هماهنگی سایر نیرو‌های مسلح به‌ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک‌برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والامقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیشروندگی تحسین‌برانگیز در نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خوداتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالی‌قدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

 سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • وحدت و برادری ارتش با سپاه برای دشمنان رشک برانگیز است
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید قدرت بازدارندگی شده است
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • درخشش ارتش و سایر نیرو‌های مسلح ضامن قدرت بازدارندگی کشور است
  • فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی روز ارتش را تبریک گفت
  • وحدت ارتش و سپاه منجر به تولید بازدارندگی شده است
  • عملیات «وعده صادق» نشان داد که رژیم صهیونیستی سست‌تر از‌ خانه عنکبوت است
  • فرمانده نیروی زمینی ارتش: ارتش ما یک ارتش انقلابی است
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی