Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،محمدی، رئیس دانشگاه بوعلی سینا در مراسم آغاز این همایش با بیان اینکه این همایش با حضور دانشجویان و اساتید سراسر کشور برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این همایش بررسی تهدید‌ها و فرصت‌های پیش روی این قشرتاثیرگذار است.

وی افزود: زندگی دانشجویی فرصتی برای تبادل فرهنگ‌ها و قومیت‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسئول اضافه کرد: زندگی دانشجویی یک جریان پیچیده است که باید به دنبال بررسی آسیب‌های سرا‌های دانشجویی، چون استعمال دخانیات و ناهنجاری‌های اجتماعی باشیم تا کیفیت زندگی دانشجویی را ارتقا بخشیم.


گفتنی است؛ بیش از ۱۳۰ مقاله به دبیرخانه این همایش راه یافته بود که از مقاله‌های برتر تجلیل شد.
انتهای پیام/ج

همایش ملی آسیب‌های دوره دانشجویی برگزار شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه بوعلی سینا همایش ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی دبیر علمی سومین دوره زیست عفیفانه گفت: این طرح به همت معاونت آموزش زنان و خانواده ریاست جمهوری با همکاری وزارت آموزش و پرورش با حضور ۲۰۴ معلم، از استان‌های تهران، همدان، گیلان، گلستان و البرز برگزار شده است. سمانه امینی با اشاره به بخش‌های آموزشی این دوره افزود: کلاس‌های فرزندپروری، رسانه و نوجوان، پند بیهوده و برادران دروغین توسط اساتید دانشگاه‌های تهران، فردوسی مشهد و محققان بنیاد پژوهش‌های آستان قدس رضوی آموزش داده می‌شود.  وی گفت: دوره اول و دوم این طرح، مرداد و آبان ماه با حضور ۲۰۰ نفر برگزار شده بود.

دیگر خبرها

  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • برگزاری همایش جهاد تبیین در شهرکرد
  • برگزاری ۱۲ ویژه برنامه به‌مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۲
  • برگزاری سمینار کوچینگ ورزش‌های رینگی
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • برگزاری اردوی عملی دانش آموزان
  • برگزاری دوره آموزشی معلمان جدید تربیت بدنی
  • برگزاری پیش نشست همایش بین المللی ۷۵ سال اشغالگری در فلسطین