Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدی، مدیر کانون پرورش فکری خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  گفت: اکران فیلم سینمایی «ضربه فنی» از تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند آغاز شد.


وی افزود:هم‌زمان با اکران فیلم «ضربه فنی» در مراکز فرهنگی هنری سراسر کشور، کودکان و نوجوانان بیرجندی به تماشای این فیلم در سالن نمایش مرکز فرهنگی هنری شماره یک و فراگیر بیرجند می‌نشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حمیدی گفت: این فیلم از تازه‌ترین تولیدات امور سینمایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به نویسندگی و کارگردانی «غلام‌رضا رمضانی» می‌باشد.


مدیر کانون پرورش فکری بیان کرد: این فیلم نامزد دریافت جایزه بخش مسابقه چهل‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم جیفونی ایتالیا نیز شده است.


حمیدی عنوان کرد: «ضربه فنی» هم‌چنین در سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان توانسته است سه جایزه پروانه زرین هیات داوران کودکان و نوجوانان برای فیلم نوجوان، پروانه زرین بهترین فیلم‌نامه و پروانه زرین بهترین فیلم نوجوان را به خود اختصاص دهد.


مدیر کانون پرورش فکری اظهار کرد: بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از برنامه اکران این فیلم با شماره تلفن ۳۲۲۲۴۱۱۷ تماس بگیرند.


حمیدی ادامه داد: داستان فیلم «ضربه فنی» درباره سه نوجوان است که هر کدام از راهی به دنبال قهرمانی در یک جام معتبر هستند، اما همیشه قهرمان آن کسی نیست که برنده می‌شود.
انتهای پیام/ب


فیلم سینمایی «ضربه فنی» در کانون خراسان جنوبی اکران شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی اکران فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • برگزاری نخستین نشست کارگروه‌های کارشناسی کانون پرورش فکری
  • طرح تحول در انتشارات کانون پرورش فکری کلید خورد
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان اراکی
  • کانون پرورش فکری با چندعنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید؟
  • فعالیت های کانون مرزهای یادگیری را گسترش می دهد
  • بنای موزه تاریخ کانون پرورش فکری در سازمان میراث فرهنگی ثبت شد
  • ثبت ملی محتوا و بنای موزه تاریخ کانون در سازمان میراث فرهنگی
  • موزه تاریخ کانون پرورش فکری کودکان ثبت ملی شد