Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هفتم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز بیست و هفتم تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

توقیف محموله میلیاردی لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در  اصفهان سرهنگ" حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه روند بازرسی از انبار‌های نگهداری کالا از دپوی محموله قابل توجهی از لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در یکی از انبار‌های حاشیه شهر اصفهان با خبرشده و بلافاصله موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی از انبار مذکور بازدید به عمل آوردند که در نتیجه ۳ هزار و ۴۳۶ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی که فاقد هرگونه مدارک معتبر گمرکی و به صورت قاچاق وارد شده بود، کشف کردند.

سرهنگ ترکیان با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله مکشوفه را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کردند، اظهار داشت: در این رابطه ۳ فرد متخلف دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد: عملیات روند نظارت و کنترل بر عملکرد انبار‌های نگهداری کالا به صورت مرتب در دستور کار این پلیس قرار دارد و در صورت کشف کالای قاچاق در انبار‌ها با صاحبان آن‌ها برابر قانون برخورد خواهد شد.

این مقام انتظامی، عرضه و فروش کالا‌های قاچاق را باعث به وجود آمدن ضربه به اقتصاد کشور و ایجاد رکود در تولیدات ملی عنوان کرد و گفت: علاوه بر این کالا‌های قاچاق فاقد هرگونه ضمانت هستند و ممکن است در شرایط غیر بهداشتی به صورت بدون کیفیت و حتی تقلبی تهیه شده باشند و از این بابت نیز خریداران و مصرف کنندگان این نوع از کالا‌ها متحمل خسارت شوند که به شهروندان توصیه می‌کنیم ضمن خرید کالا‌های مورد نیاز خود از تولیدات ملی و مراکز معتبر و رسمی چنانچه اطلاعی از تهیه، دپو و یا توزیع کالا‌های خارجی قاچاق دارند موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند.   کشف ۳۰۰ قطعه پرنده قناری قاچاق در سمیرم

 

سرهنگ "سهراب قرقانی"فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید "رئیسیان" شهرستان "سمیرم" حین کنترل خودرو‌های عبوری از ایستگاه به یک دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو مشخص شد محفظه‌ای جدا از جعبه اتوبوس به صورت حرفه‌ای در جعبه اصلی تعبیه شد که آن را بازرسی کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: داخل این محفظه ۳ قفسه بود که در آن‌ها تعداد ۳۰۰ قطعه قناری که به صورت غیرقانونی و قاچاق صید شده بودند کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد و خاطر نشان کرد: صیادان و قاچاقچیان به خاطر سود آوری اقدام به صید و قاچاق پرنده‌های نادر می‌کنند که نیروی انتظامی با آنان برخورد قاطع و قانونی می‌کند.   مسافر هوایی با ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش در فرودگاه اصفهان

 

سرهنگ "ذبیح الله دلاور"رئیس پلیس فرودگاه اصفهان اظهار داشت: ماموران انتظامی مستقر در فرودگاه اصفهان حین کنترل مسافر‌های عبوری به چمدان یک مسافر که قصد خروج از کشور را داشت مشکوک و آن را بازرسی کردند.

وی افزود: در بازرسی از این چمدان مقدار ۲ کیلو و ۹۰۰ گرم حشیش که در ظروف آب جاساز شده بود کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس فرودگاه اصفهان تاکید کرد: پلیس فرودگاه اجازه ورود و یا خروج هیچ گونه مواد افیونی را نخواهد داد و با این افراد برخورد قاطع و قانونی می‌شود.     واژگونی پراید با پنج مصدوم در مبارکه مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: دیشب بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید مقابل پایانه باربری شهر مبارکه سه زن و دو مرد مصدوم شدند.

غفور راستین افزود: مصدومان این حادثه پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان محمد رسول الله این شهر منتقل شدند.

کارشناسان پلیس علت حادثه را اعلام نکرده اند.

شهرستان مبارکه در ۵۰ کیلومتری جنوب غربی اصفهان واقع شده است.   انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ سرهنگ عیسی روشن قلب گفت: ماموران انتظامی ایست و بازرسی شهرستان رودبار هنگام کنترل وسایل نقلیه عبوری در ورودی شهر ، ۴۰ کیسه ۵۰ کیلوگرمی کود شیمیایی قاچاق را در بازرسی از یک وانت نیسان کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار با بیان اینکه کارشناسان ارزش این کشفیات ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کردند، گفت: متهم ۳۵ ساله پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و خودرو وی هم توقیف شد.

سرهنگ عیسی روشن قلب از مردم خواست در صورت اطلاع از قاچاق کالا و ارز ، مورد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل کشف شد
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • کشف ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس
  • کشف گردو قاچاق در اتوبوس
  • ۷۰۰ کیلو گردو قاچاق در بازرسی از یک اتوبوس کشف شد
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • توقیف یک کامیون وکشف ۲۰۲ حلقه لاستیک قاچاق در نیمروز
  • کود شیمیایی قاچاق در رودبار توقیف شد