Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@11:52:58 GMT

رئیس مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۸۹۹

حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا حائری، رئیس مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی در پی سکته مغزی در بیمارستان ولی‌عصر(عج) درگذشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین سیدعلیرضا حائری، رئیس مؤسسه دائره المعارف فقه اسلامی در پی سکته مغزی در بیمارستان ولی‌عصر(عج) قم درگذشت.

براساس این گزارش، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین سیدعلیرضا حائری از سه روز قبل به دلیل سکته مغزی در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان ولیعصر(عج) بستری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی‌است، در پی ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی شاهرودی، با حکم رهبرمعظم‌انقلاب، حجت‌الاسلام ‌و المسلمین حائری از اردیبهشت ماه ۹۸ عهده دار مسئولیت مؤسسه دائرةالمعارف فقه اسلامی شده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر

جوان ۲۳ ساله دشتستانی که بر اثر واژگونی موتورسیکلت دچار ضربه مغزی شده بود، خانواده وی قلب، کبد و ۲ کلیه فرزند خود را برای جان دوباره بخشیدن به ۴ بیمار نیازمند پیوند اهدا کردند. - اخبار استانها -

حسن ملکی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان، با اشاره به اهدا عضو بیماران مرگ مغزی به بیماران نیازمند، اظهار داشت: در سال گذشته خانواده‌های مختلفی برای اهدا اعضا بیماران مرگ مغزی به دیگر بیماران نیازمند پیوند موافقت کردند.

وی با اشاره به مرگ مغزی یک جوان 23 ساله به سبب واژگونی موتورسیکلت در روستای شکرک دشتستان بیان کرد: با رضایت خانواده احسان حسنی که دچار ضربه مغزی شده بود به 4 بیمار نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با بیان اینکه این جوان اول فروردین در بیمارستان شهید گنجی برازجان بستری شده بود، خاطرنشان کرد: بعد از تأیید مرگ مغزی، توسط پزشکان فوق تخصص در بیمارستان شهید گنجی برازجان ارگان‌های قلب، کبد و هر دو کلیه برداشت شد.

ملکی‌زاده با بیان اینکه اعضای پیکر این جوان عشایر توسط بالگرد اورژانس 115 بوشهر به بیمارستان ابوعلی سینا شیراز انتقال داده شد گفت: این جوان 23 ساله دشتستانی ناجی جان 4 بیمار نیازمند به عضو شد.

وی ضمن تشکر از خانواده ایثارگر این جوان از تلاش کارکنان بیمارستان شهید گنجی برازجان، همکاری پزشکان تأیید کننده و پزشکی قانونی، مدیریت بیمارستان بابت این کار خداپسندانه کمال تشکر کرد و افزود: تاکنون 7 مورد اهدا قلب در استان بوشهر ثبت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: نخستین ایثار ماندگار استان بوشهر در سال جدید و در مجموع یک صد و شانزدهمین اهدا عضو در استان بوشهر بوده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • ۶ نفر از ۱۰ بازمانده سکته مغزی سال ها بعد دچار افسردگی می شوند
  • ۶ نفر از ۱۰ بازمانده سکته مغزی سالها بعد دچار افسردگی می شوند
  • آلودگی نوری در شب ریسک سکته مغزی را افزایش می دهد
  • خطر سکته مغزی و زوال عقل در افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی بیشتر است
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • اهدای قلب و ۳ عضو دیگر جوان دشتستانی + تصویر
  • این احتمال که بدون اطلاع حجت الاسلام صدیقی ، فعالیتهای غیرقانونی کرده باشند ضعیف است/ موسسه خانواده صدیقی غیرانتفاعی است اما در آن فعالیت تجاری شده
  • سکته مغزی چگونه رخ می‌دهد؟ + فیلم
  • سیر از این بیماری جدی پیشگیری می‌کند