Web Analytics Made Easy - Statcounter

بلافاصله پس از اخراج سروش رفیعی و شایان مصلح از اردوی پرسپولیس شایعه‌ای به راه افتاد که شماره ۷ به تیم سابقش تراکتور می‌رود.

به گزارش تابناک ورزشی، این شایعه فراگیر و حتی شنیده شد «سروش رفیعی حاضر است همین امروز و فردا سر تمرین تیم تبریزی برود!» دیروز، اما یکی از نزدیکان باشگاه تراکتور خبر داد سرمربی این تیم تبریزی هیچ نظری روی هافبک اخراجی کالدرون ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرف البته به خبرورزشی گفت: سروش رفیعی به مصطفی دنیزلی پیشنهاد شده، اما سرمربی ترک‌تبار مخالفت کرده و به صراحت گفته: «نه، سروش رفیعی را نمی‌خواهم.»

حالا این نخواستن به خاطر اخراج شدن سروش رفیعی از پرسپولیس است یا داشتن پلی‌میکر باتجربه، نمی‌دانیم! آنچه می‌دانیم مصطفی دنیزلی هیچ نظری روی شماره ۷ پرسپولیس ندارد و این قضیه منتفی است. ناگفته نماند تراکتوری‌ها در حال حاضر مسعود شجاعی کاپیتان تیم ملی را در پست سروش رفیعی در اختیار دارند و مصطفی دنیزلی نیز همچنان منتظر بازگشت اشکان دژاگه به تبریز است.
سرمربی جدید تراکتور حساب ویژه‌ای روی تجربه این دو بازیکن تکنیکی و مطرح باز کرده و در پست هافبک هجومی دنبال خرید بازیکن نیست.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سروش رفیعی تابناک ورزشی تراکتور قطعنامه ۵۹۸ صندوق توسعه ملی سعید معروف میدان حسن آباد شورایاری ها بشار رسن پروپیچ علیرضا دبیر آیت الله حقانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!

واکنش معاون باشگاه تراکتور به خبر مذاکره با کلینزمن ، با آنچه مدیرعامل باشگاه تبریزی در این مورد می‌گوید، فرق زیادی با هم دارد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بعد از جدایی خمز از تراکتور، انتخاب سرمربی برای نیمکت این تیم تبدیل به چالش شده و درحالی که روز گذشته این باشگاه در توییتی رسمی اعلام کرد با چند گزینه مطرح در حال مذاکره است امروز خبری منتشر شد که باشگاه تبریزی مذاکراتی با یورگن کلینزمن مربی آلمانی انجام داده است.

در این زمینه رضا کرمانشاهی معاون ورزشی این باشگاه به خبرنگاران گفته است: من هم این موضوع را شنیدم و ظاهار دیروز به او پیامی داده شده است اما از جزییات آن خبر ندارم و اتفاقا می خواهم وارد جلسه با مدیرعامل شوم تا ببینیم اصل ماجرا چیست.

دقایقی بعد اما هوشنگ نصیرزاده در این باره موضعی کاملا برعکس گرفت و نظر معاون خودش را رد کرد.

نصیرزاده با  اعلام اینکه در حال برطرف کردن موانع برای حضور گل محمدی هستیم، گفت: ما واقعا ماندیم که این اخبار را چه کسانی منتشر می کنند و سطح توقعات را بالا می برند. اصلا یورگن کلینزمن گزینه ما نیست.

در حال برطرف کردن موانع برای حضور یحیی گل محمدی در تبریز هستیم البته این کار را با کمک خودش انجام می دهیم. اگر بتوانیم این کار را انجام دهیم تا قبل از بازی با استقلال او را در کنار خود خواهیم داشت. اگر کار او درست شود شاید زودتر از خودش، دستیارانش به تبریز بیایند تا در کنار تیم باشند. تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم اما نمی توانیم قولی بدهیم.

دیگر خبرها

  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • بیرانوند فعلا نباید به ترکیب برگردد/ این مسابقه شاه کلید قهرمانی پرسپولیس است/ شماره علی پروین برازنده این بازیکن است
  •  با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد | پرسپولیس این روزها مثل سیتی بازی می‌کند