Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا ملا رحیم قربانی مسئول زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: در ۳ ماهه نخست امسال ۱۷ میلیارد ریال زکات ثبت شده که از این میزان ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون زکات واجبه و بقیه آن زکات فطریه است.

وی با بیان اینکه میزان زکات جمع آوری شده در مقایسه با پارسال ۵ درصد افزایش داشته افزود: ۹۰ درصد زکات جمع‌آوری شده برای رفع نیاز‌های معیشتی و خانوار نیازمند و مشکلات مددجویان هزینه و ۱۰ درصد برای اجرای طرح‌های عمرانی و عام المنفعه هزینه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به میران مشارکت مردمی شهری و روستایی این شهرستان در پرداخت زکات اشاره و اضافه کرد: ۵ میلیارد در بخش شهری و ۱۲ میلیارد ریال در دو بخش مرکزی و خلیفات توسط دهیاران جمع آوری شده است.

انتهای پیام / س خ 

جمع آوری۱۷ میلیارد ریال زکات  در مهاباد به همت خیرین در مهاباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد احکام شرعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۹۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان به ۶۲ درصد رسیده، گفت: تاکنون هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی هزینه شده و مشکلی در تامین اعتبار آن برای ادامه طرح وجود ندارد.

وی اضافه کرد: طی ماه‌های اخیر پیمانکار با تمام توان و به صورت ۲ شیفت فعال بوده و امیدواریم این روند تا زمانی که شرایط آب و هوایی برای اجرای طرح مساعد است، روند ساخت با بیشترین سرعت و تا پایان فصل عمران ادامه یابد.

عباسی یادآور شد: طرح بیمارستان ۳۵۰ تختخوابی مهاباد در زمینی به مساحت ۸ هکتار و زیربنای ۳.۵ هکتار در ۶ طبقه در بلوار خلبان شهید خالد حیدری احداث می‌شود و شامل بخش‌های زایمان، بستری عمومی، درمانگاه و بخش‌های پشتیبانی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز اجرای طرح آزمایشی جمع‌آوری زباله از جلوی در منازل در تبریز
  • پیشرفت فاز نخست طرح بیمارستان مهاباد به ۶۲ درصد رسید
  • ۸۰ خاور زباله از یک منزل کشف شد!
  • آغاز طرح جمع‌آوری زوائد بصری از سطح شهر بجنورد
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس
  • پرداخت ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق کارآفرینی امید مهاباد
  • صندوق کارآفرینی امید مهاباد ۲۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد
  • رشد ۲۳ درصدی جمع‌آوری زکات در قزوین
  • جمع آوری روزانه ۷۰۰ تن زباله و پسماند خانگی در قم
  • آغاز جمع‌آوری شبانه پسماندهای شهری تبریز