Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@12:12:50 GMT

بارسلونا چگونه جواهر هلندی را از دست داد؟

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۹۰۳۱

بارسلونا چگونه جواهر هلندی را از دست داد؟

ماتیاس دی لیخت در آستانه انتقال به بارسلونا بود اما امروز با قراردادی 5 ساله به یوونتوس پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، در روز 16 آوریل سال جاری سرنوشت ماتیاس دی لیخت تغییر کرد. در آن شب، آژاکس موفق شد یوونتوس با کریستیانو رونالدو را از لیگ قهرمانان حذف کند و همان روز ایتالیایی ها مصمم به امضای قرارداد با مدافع هلندی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

چند هفته پیش از آن بازی و با توجه به قطعی شدن انتقال دوست صمیمی دی لیخت یعنی فرانکی دی یونگ به نوکمپ، بارسلونا حس می کرد خرید دی لیخت قطعی شده باشد.

 

 

بارسا با رقم 75 میلیون یورو با آژاکس وارد مذاکره شد و یک قرارداد پنج ساله به آنها ارائه داد اما نگرانی اصلی دی لیخت، رقابت در نوکمپ بود. با حضور جرارد پیکه، کلمنت لانگله و ساموئل اومتیتی، دی لیخت متوجه شد قرار گرفتن در ترکیب اصلی برایش دشوار خواهد بود و بارسا نیز به وی تفهیم کرد دی لیخت خرید برای آینده است.

 

جوزپ بارتومئو به آمستردام سفر کرد تا برنامه های باشگاه را برای اولین بار به دی لیخت توضیح دهند. برای دی لیخت بازی کردن به طور ثابت یک اولویت بود و در آن مقطع ایتالیایی ها دو برابر پیشنهاد اولیه خود را به آژاکس ارائه دادند و اینگونه انتقال او به نوکمپ و البته پاریس منتفی شد.

 

یوونتوس علاوه بر این، شرایطی را برای راضی کردن مینو رایولا نیز در نظر گرفت؛ بند آزادسازی به ارزش 150 میلیون یورو از سال 2022 فعال می شود، گرچه این مبلغ زیاد است اما پرداخت آن برای بارسلونا غیرممکن نیست. اینگونه سرنوشت ماتیاس دی لیخت تغییر کرد و بازیکنی که در آستانه انتقال به بارسلونا بود، امروز با قراردادی 5 ساله راهی یوونتوس شد.

ماتیاس دی لیخت یوونتوس بارسلونا آژاکس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ماتیاس دی لیخت یوونتوس بارسلونا آژاکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 746320

دیگر خبرها

  • قیمت طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برتری 3-2 میلان مقابل آژاکس با گل لحظات پایانی یان دال توماسون (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/23) / فیلم
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • فصل برای دیونگ تمام شد/ هافبک هلندی به یورو می‌رسد
  • قیمت سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بدبیاری بارسلونا؛ مصدومیت فرنکی دی یونگ در بازی مقابل رئال مادرید / عکس
  • قیمت طلا امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳