Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز روز پنجشنبه اظهار داشت: در پی دریافت خبر مردمی مبنی بر احتکار مقادیر زیادی مواد غذایی، گیاهان دارویی و ادویه جا ت در یک انبار در شهرستان ساوجبلاغ در این استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی با پیگیری موضوع و اطمینان از صحت خبر، با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی ازمحل مورد نظر ۲ هزار کیلوگرم قهوه و کاکائو و سه هزارو ۵۰۰ کیلوگرم انواع ادویه جات و گیاهان دارویی کشف و یک نفر را در این زمینه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارزش کالاهای احتکار شده پنج میلیارد ریال برآورد شده است.
سردار محمدیان افزود: مبارزه با پدیده احتکار و برخورد قاطعانه با مخلان و برهم زنندگان امنیت بازار از اولویت‌ها ی پلیس البرز است.

46

کد خبر 1280983

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قاچاق نیروی انتظامی استان البرز باشگاه پرسپولیس ایران و آمریکا محمدعلی نجفی شورای نگهبان باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا استان لرستان بازار طلا و ارز محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار سیدمحمود میرفیضی گفت: باهدف مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان با کار اطلاعاتی یک انبار محل دپوی کالای قاچاق را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.   وی افزود: ماموران پلیس در بازرسی از انبار موصوف تعداد زیادی لوازم خودرو، لوازم پزشکی، لوازم برقی و الکتریکی قاچاق که در حال بارگیری داخل یک‌دستگاه خودروی کامیون بودند را کشف کردند.   سردار میرفیضی ادامه داد: در عملیات دیگر ماموران پلیس آگاهی شهرستان بهبهان یک دستگاه موتورسیکلت سنگین ۱۳۰۰ سی سی قاچاق را شناسایی و آن را متوقف کردند.   فرمانده انتظامی استان خوزستان ارزش ریالی ۲ محموله کالای قاچاق کشف شده را ۱۰۵ میلیارد ریال عنوان و اضافه کرد: در این ارتباط ۲ متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهبهان معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • بهبهان خط پایان محموله‌های قاچاق
  • کشف و ضبط ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در استان قزوین
  • خروج هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در بوکان از چرخه مصرف
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • کشف دو خودروی قاچاق به ارزش ۱۵۰ میلیارد ریال در البرز
  • هفت هزار و ۶۰۰ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی در بوکان از چرخه مصرف خارج شد
  • گوشت، شکر و برنج دولتی افزایش قیمت نداشته است
  • کشف محموله شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • معدوم سازی بیش از ۱۸ تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چهارمحال و بختیاری
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین