Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@15:42:36 GMT

استفاده از الکتریسیته برای ترمیم قلب

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۹۱۸۶

استفاده از الکتریسیته برای ترمیم قلب

به گزارش پایگاه خبری ساینس دیلی، این ایمپلنت برای درمان بیماری DMC ساخته شده که در آن بافت قلب به حدی بزرگ می‌شود که توانایی پمپاژ خون را از دست می‌دهد. این ایمپلنت که با عنوان Cardiac Microcurrent یا به اختصار C-MIC شناخته می‌شود، با استفاده از لاپاروسکوپی و بیهوشی عمومی در بدن بیمار کار گذاشته می‌شود و مجهز به دو الکترود است که یکی از آن‌ها به شکل یک برچسب به بافت خارجی قلب متصل می‌شود و دیگری درون یکی از بطن‌ها قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنگامی که ایمپلنت فعال می‌شود، پالس‌های الکتریکی ضعیفی را از بافت قلب که میان دو الکترود آن قرار گرفته‌اند، عبور می‌دهد. این وضعیت، بافت قلب را تحریک کرده و موجب نرمی آن می شود. در آزمایش‌های اولیه روی انسان، شواهدی از ترمیم بافت پس از گذشت سه ماه از زمان نصب ایمپلنت به دست آمده است.
به اعتقاد محققان این فناوری جدید، ما را یک گام به بازسازی اندام‌های آسیب دیده نزدیک می‌کند و پنجره امیدی برای بیماران مبتلا به DMC محسوب می‌شود.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو

معدل نهایی دانش آموزان در نتیجه نهایی کنکور آنها تاثیر بسیاری دارد و یکی از گزینه های پذیرش آنها در دانشگاه محسوب می شود. اما کسانی هستند که از معدل نهایی خود رضایت چندانی ندارند. بنابراین وزارت آموزش و پرورش برای این دسته از دانش آموزان آزمون ترمیم معدل را فراهم کرد تا از نگرانی آنها برای شرکت در کنکور کاسته شود.

به گفته شهروندخبرنگار ما با وجود اینکه ثبت نام از اول اردیبهشت آغاز شده است اما سایت وزارت آموزش و پرورش فعال نشده تا آنها بتوانند نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این مشکل شد.
   
متن پیام شهروندخبرنگار

چند روزی هست که اعلام کردند از اول تا دهم اردیبهشت می توانیم برای ترمیم معدل اقدام کنیم ولی پس از گذشت چهار روز هنوز سایت ترمیم معدل باز نشده و ما نمی‌دانیم از کجا باید پیگیری کنیم خواهش می کنم پیگیری کنید خیلی نگران هستیم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بازگشایی و ترمیم جاده‌های عشایری شهرستان لنده
  • آغاز ثبت‌نام ترمیم نمرات و ایجاد سابقه تحصیلی از هفته آینده
  • ترمیم حرم‌ مطهر ائمه تعظیم شعائر اسلامی است
  • درخواست سازمان جهاد کشاورزی از شالیکاران گیلانی
  • لیست مرکز کاشت دندان در تهران
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • گلایه داوطلبان از عدم فعالسازی گزینه ثبت نام آزمون ترمیم معدل در سایت مای مدیو
  • بهترین سفید کننده دندان؛ معرفی ۲ راهکار + مقایسه
  • ببینید | پاسخ به یک سوال جنجالی؛ زگیل تناسلی یا ایدز واقعاً از طریق کاشت و ترمیم ناخن منتقل می‌شوند؟
  • کوچک‌ترین ایمپلنتی که با تحریک مغز اختلالات عصبی را درمان می‌کند