Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین هاشمی‌تختی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان که با حضور حجت الاسلام گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، اظهار داشت: خاشعانه دستان رهبر معظم را برای انتخاب به جا و بهترین را می‌بوسیم چراکه آرامشی را به جامعه اعطا کردند.

نماینده مردم بندرعباس، خمیر، قشم، حاجی‌آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: در هرمزگان موضوعات مختلفی برای اختلاف وجود دارد چه مذهبی و سیاسی که باید با وحدت و همدلی در کنار یکدیگر قرار از آن‌ها جلوگیری شود که آیت‌الله نعیم‌آبادی نقش و سهم عمده‌ای در این راستا داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هاشمی‌تختی با ذکر اینکه تلاش‌های ایشان را فراموش نمی‌کنیم تصریح کرد: نهضت مسجد سازی یکی از کارهای بسیار نیک ایشان است که تلاش زیادی برای تقویت حضور در مسجد انجام دادند.

وی خاطرنشان کرد: قریب به یکسال بر روی جایگذین کار شده است و گزینه‌های زیادی وجود داشتند و از کسانیکه باعث شدند که حاج‌آقا عبادی انتخاب شوند تشکر می‌کنم و ما نیز در خدمت ایشان هستیم.

نماینده مردم بندرعباس، خمیر، قشم، حاجی‌آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: در هرمزگان مردم در جهت حراست و حفظ انقلاب از پای نخواهند نشست و در صورت اشاره‌ای از رهبر آمادگی ایستادگی برای صیانت از انقلاب دارند.

هاشمی‌تختی بیان داشت: بنده نامه‌ای را به فرمانده‌ای سپاه پاسداران نوشتم و گفتم اگر لازم باشم اولین کسی خواهم بود که لباس رزم خواهم پوشید و برای دفاع تلاش خواهم کرد.

وی گفت: درخواست این مردم خونگرم این است که یک روز به نام خلیج‌فارس یا روز دیگر به دیدار حضرت آقا بروند و درخواست داریم که این درخواست را به گوش حضرت آقا برسانید.

نماینده مردم بندرعباس، خمیر، قشم، حاجی‌آباد و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: هرمزگان با تمام ویژگی‌ها و اهمیت‌هایی که دارد، الگویی برای کشور شده است که در مقطعی که در جنگ اقتصادی هستیم تبدیل به کارگاه تولیدی شده است.

هاشمی‌تختی تصریح کرد: با وجود استاندار، فضای تعامل و همدلی در استان ایجاد شده است و وحدتی مثال زدنی را برای کشور ایجاد کرده است که امیدوارم خداوند توفیق دهد که خدمتگذار خوبی برای مردم باشیم.

کد خبر 4669935

منبع: مهر

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مقام معظم رهبری روز ملی خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس

به گزارش قدس آنلاین، یوسف علوی امروز، ۲۹ فروردین با اعلام این خبر گفت: تاکنون ۱۵ میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات توسط مردم فارس پرداخت و در دبیرخانه شورای زکات استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تمام زکوات جمع‌آوری شده در همان محل به مصارف معیشتی نیازمندان می‌رسد، گفت: زکات جمع‌آوری شده به حساب خانوارهای نیازمند پرداخت شده است.

معاون کمیته امداد فارس با اشاره به میزان فطریه جمع‌آوری شده توسط شورای زکات استان گفت: تاکنون در استان  ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان فطریه عام، سادات و کفارات به صورت نقد، ۶ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان توسط مراکز نیکوکاری، ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی به صورت مستقیم و ۴۳۰ میلیون تومان از طریق دستگاه‌های کارتخوان مستقر در نانوایی‌های سطح استان(نانینو) جمع‌آوری شده و در همان روز به حساب نیازمندان واریز شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • از هزینه شدن جایگاه رهبری در امور حزبی ممانعت شود
  • سرپرست جدید راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • درخواست از بیت رهبری درپی تکرار یک ادعای عجیب درباره ریاست مجلس آینده
  • سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس منصوب شد
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • آغاز ساخت خط انتقال آب به شهرستان بندرخمیر
  • ‌پرداخت ۱۵ میلیارد تومان زکات توسط مردم فارس
  • رییس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها، خلاف قانون و منویات رهبری است
  • اگر اسرائیل از پایگاه‌های کشور‌های حوزه خلیج فارس به ایران‌ حمله کند آن پایگاه‌ها را خواهیم زد
  • رئیس مرکز پژوهش های مجلس: واگذاری پرسپولیس و استقلال به بانک ها خلاف قانون است