Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین روز پنجشنبه در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی قزوین با اعلام این خبر، افزود: در این سامانه هیچ چیزی به عنوان اطلاعات محرمانه نداریم و هرکدام از دستگاه ها باید مناطق ممنوعه خود جهت سرمایه گذاری را بارگذاری کنند.

ابوالفضل یاری اضافه کرد: در پنجره واحد سرمایه گذاری ممنوعیتی برای شهرداری ها و دهیاری ها هم وجود ندارد و آنها نیز به عنوان دستگاه اجرایی قابل تعریف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری ادامه داد: این سامانه به جای ما فکر نمی کند بلکه ابزاری برای شفاف سازی اطلاعات بوده و نسبت به برنامه های مختلف نیز فابل انعطاف است.

وی، مکان محوری را هم در پنجره واحد سرمایه گذاری مهم دانست و گفت: متقاضی سرمایه گذاری با ورود به این سامانه باید در همان ابتدا بداند که به طور مثال مکانی که جهت سرمایه گذاری انتخاب کرده وضعیت اوقافی یا ممنوعیت زیست محیطی نداشته باشد.

یاری اظهار داشت: از هفته آینده با راه اندازی رسمی این سامانه فرایند دیگری به جز پنجره واحد جهت سرمایه گذاری نداریم و بقیه سامانه ها نیز زیر سامانه همین پنجره خواهند بود و باید خود را با آن مطابقت دهند.

وی با بیان اینکه راه اندازی پنجره واحد سرمایه گذاری با تسریع و تسهیل و جلوگیری از موازی کاری، امور مربوط به متقاضیان سرمایه گذاری را سرعت می بخشد، گفت: با این اقدام دیگر نیازی به حضور نمایندگان دستگاه ها در مرکز حمایت از خدمات سرمایه گذاری نیست و همه امور از همین طریق دنبال می شود.

یاری با تاکید بر اینکه پنجره واحد گامی موثر در راستای شفاف سازی و سالم سازی و اقدامی امید بخش برای سرمایه گذاران است، افزود: در چند سال اخیر نیز تجربه نشان داده حضور نماینده هر دستگاه در این گونه مسایل چندان پاسخگو نبوده و بایداین فرایندها را اصلاح کرد.

۷۳۸۸*۳۰۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری خارجی اقتصاد مقاومتی اقتصاد سرمایه گذاری داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳) هیأت دولت در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و اینکه این امر در تهران به دلیل حضور تعداد قابل توجهی از داوطلبان در این مرحله اهمیت خاصی دارد، گفت: موضع شهرداری تهران در انتخابات موضع پشتیبانی است.

وی ادامه داد: در شهرداری هم در دور اول انتخابات از دستگاه‌های اجرایی و نظارتی به اقتضای ظرفیت‌ها و توانمان پشتیبانی کردیم و هم در دور دوم انتخابات مجلس این وظیفه را داریم.

شهردار تهران تاکید کرد: ظرفیت‌های خودمان را برای حضور فعال در دور اول به کار گرفتیم و قطعاً در دور دوم انتخابات هم این کار را خواهیم کرد.

در حال تکمیل

کد خبر 6080334

دیگر خبرها

  • دستگاه‌های اجرایی در تدوین سند جامع تحقق شعار سال تعجیل کنند
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی یزد به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟
  • اجرای فرایند مدیریت سبز در ادارات اصفهان توسط سازمان پسماند شهرداری
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی اعلام شد
  • از دستگاه‌های اجرایی ونظارتی در دور دوم انتخابات پشتیبانی می‌کنیم