Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمال الدین نظرنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که امروز فرهاد قائمی با حضور در مدیریت آموزش و پرورش آمادگی خود را برای آموزش و توسعه رشته والیبال در مدارس و نیز توزیع برخی اقلام ورزشی بین دانش آموزان این شهرستان اعلام کرد.

وی افزود: در این نشست بازیکن ملی پوش والیبال کشورمان قول داد، علاوه بر کمک هایی که خود به آموزش و توسعه ورزش والیبال و توزیع اقلام ورزشی در مدارس گنبدکاووس می کند، از دوستان ورزشکار خود و نیز خیرین حوزه ورزش برای تهیه و توزیع اقلام ورزشی بین مدارس این شهرستان کمک می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظرنژاد با قدردانی از این اقدام خیرخواهانه و انساندوستانه فرهاد قائمی، آمادگی آموزش و پرورش گنبدکاووس را برای بهره مندی از ظرفیت های این بازیکن ملی پوش والیبال کشور و آموزش و توسعه رشته والیبال در مدارس این شهرستان اعلام کرد.

آموزش و پرورش گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، حدود ۷۵ هزار دانش آموز از ابتدایی تا متوسطه دوره دوم دارد ضمن اینکه رشته والیبال در بین مردم این شهرستان که در نزد علاقمندان ورزش به پایتخت والیبال کشور مشهور است، بویژه در بین ترکمن ها علاقمندان زیادی دارد و تاکنون بازیکنان و مربیان زیادی از این منطقه به تیم های ملی و باشگاهی معرفی شدند.

/ ۳۰۳۹/‌۱۸۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گنبدکاووس والیبال آموزش و پرورش ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت  گفت : این شهرستان با میزان سرانه ۶/۲ دهم فضای آموزشی رتبه نخست توسعه فضای آموزشی را به خود اختصاص داده است

گنجی زاده خاطر نشان کرد در حال حاضر ۷۲ درصد فضای آموزشی شهرستان پلدشت استاندارد هستند

وی گفت : در نقاط مختلف شهرستان پلدشت در حال حاضر ۸ مدرسه با ۴۰ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در حال احداث می باشد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان پلدشت افزود : تا پایان نیمه اول سال جاری ۵ مدرسه با ۳۶ کلاس درس در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید و میزان سرانه فضای آموزشی شهرستان به ۶/۵ دهم افزایش خواهد یافت .

دیگر خبرها

  • هرگونه توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش آغاز می شود
  • سالن ورزشی شهدای شهر فردوسیه پس از گذشت یک دهه به بهره برداری رسید
  • پروژه های نیمه تمام خیرساز در اولویت تکمیل
  • فضای ورزشی در شهرستان بیرجند توسعه یابد
  • انعقاد تفاهم‌نامه احداث مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین
  • سال گذشته ۲۴۰ کلاس درس تحویل آموزش‌وپرورش قم داده شد
  • پلدشت پیشرو در توسعه فضای آموزشی آذربایجان غربی
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس گناوه اسکان پیدا کردند
  • ۲ هزار و ۶۶۸ مسافر نوروزی در مدارس میامی اسکان یافتند
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان گناوه اسکان داده شدند