Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، نیمار، ستاره جدایی طلب PSG ممکن است بجای اسپانیا راهی ایتالیا و تیم یوونتوس شود.

خبرنگار «رای اسپورتس» گزارش داده است که نیمار سانتوس، پدر نیمار، قرار است با فابیو پاراتچی، مدیر ورزشی یوونتوس در تورین دیدار و گفتگو کند.

گفته شده موضوع انتقال بخشی از دستور کار این دو طرف نیست و نماینده ستاره PSG فعلا فقط به دنبال کسب اطلاعات بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال، یوونتوس ممکن است احساس کند که اکنون فرصت مناسبی است که سراغ این مهاجم برزیلی که به دنبال راهی برای خروج از PSG است،برود.

نیمار سال ۲۰۱۷ از بارسلونا به PSG پیوست. در فصل گذشته، این مهاجم در ۲۸ بازی برای پاریس ۲۳ گل زد و ۱۳ پاس گل داد. به گزارش رسانه ها، نیمار می‌خواهد "PSG" را ترک کند.

بارسلونا در تلاش است نیمار را به نوکمپ برگرداند. آخرین پیشنهاد این تیم پرداخت ۴۰ میلیون یورو بعلاوه کوتینیو و دمبله است که به نوشته اکیپ ناصر الخلیفی رئیس باشگاه و لئوناردو مدیرورزشی باشگاه پاریسی آن را نپذیرفته اند. اما اکیپ در ادامه به نقل از نیمار نوشته «قرارداد بد» بهتر از قرارداد نداشتن با پاری سن ژرمن است.

بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات اروپایی؛ از توافق دلیخت با یووه تا تیم بعدی مورینیو

پیشنهاد عجیب بارسا به پاری سن ژرمن درباره نیمار

اداره مالیات اسپانیا سد راه بازگشت نیمار به بارسا می‌شود

انتهای پیام/

نیمار هم بازی رونالدو می‌شود؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر مکس آلگری برای فصل آینده هم مربی یوونتوس بماند، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس و ایتالیا، احتمالا در تابستان تورین را ترک خواهد کرد. قرارداد کیه‌زا در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و به گفته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای تمدید قراردادش عجله دارد.

یوونتوس نمی‌خواهد سال آینده مهاجم ایتالیایی را از دست بدهد، بنابراین اگر او حاضر به تمدید قرارداد نشود، بیانکونری‌ پیشنهادات برای فروش او را بررسی می‌کند.  

بر اساس گزارش گاتزتا، در صورت جدایی آلگری، یوونتوس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با کیه‌زا خواهد داشت. کیه‌ز‌ا با آلگری رابطه خوبی ندارد، بنابراین اگر این مربی همچنان در سمت خود باقی بماند، کیه‌زا به طور قطع درخواست جدایی خواهد کرد.

گاتزتا تایید می‌کند که یوونتوس می‌تواند قرارداد یک ساله جدیدی را به کیه‌زا پیشنهاد دهد و سال آینده دوباره شرایط ادامه همکاری را مورد بحث قرار دهد.

کیه‌زا دو هفته پیش به دنبال تعویض در نیمه دوم بازی مقابل بولونیا از آلگری عصبانی شد. این ستاره ایتالیایی در سال 2020 از فیورنتینا به یووه پیوست و در 124 بازی با بیانکونری 30 گل به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • مانوئل لوکاتلی و جانلوکا اسکاماکا، دو غایب بزرگ فینال کوپا ایتالیا در فصل 2023/24
  • آتالانتا با برتری ۴-۱ مقابل فیورنتینا، رقیب یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • آلگری: رسیدن به فینال هیچ‌گاه آسان نیست
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟
  • واکنش نیمار پس از حذف الهلال برابر العین؛ درد و نفرین! + عکس
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏