Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس حق‌بین در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین آمار عملکرد ستادهای بازسازی بنیاد مسکن استان گلستان در مناطق حادثه دیده اظهارکرد: مجموع واحدهای آسیب دیده از سیل و رانش که مورد ارزیابی قرار گرفته ۲۱ هزار واحد مسکونی است که از این تعداد هفت هزار و ۳۰۰ واحد احداثی و ۱۳ هزار و ۷۰۰ واحد تعمیراتی است.

حق بین گفت: تاکنون پرونده ۱۷ هزار و ۵۹۳ فقره به بانک معرفی شده که از این تعداد چهار هزار و ۳۶ واحد مربوط به واحدهای احداثی و ۹ هزار و ۱۶۰ واحد مربوط به پرونده‌های تعمیراتی و چهار هزار و ۳۹۷ واحد هم مربوط به پرونده‌های معیشتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این تعداد تاکنون بانک‌های عامل با مالکان ۹ هزار و ۹۲۶ واحدهای مسکونی قرارداد امضا کرده اند.

حق بین از پرداخت ۳۷ میلیارد و ۴۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به هشت هزار و ۲۶۲ مالک خسارت دیده خبرداد و گفت: تعمیر هفت هزار و ۴۹۶ واحد مسکونی خسارت دیده شروع شده و تاکنون پنج هزار و ۵۴ واحد تعمیر و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

وی از آواربرداری هزار و ۷۴۳ واحد، پی کنی دو هزار و ۷۱۶ واحد، اجرای فونداسیون هزار و ۲۸۷ واحد، اجرای اسکلت ۴۴۵ واحد، اجرای سقف ۹۷ واحد و دیوارچینی و اتمام عملیات ساختمانی ۴۲ واحد خبرداد.

کد خبر 4669927

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان بنیاد مسکن گلستان سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان

فرزاد محمدی اظهار کرد: در حوزه صنایع کوچک، اقدامات خوب و قابل اعتنایی در شرکت شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است. احیای واحد‌های راکد و باز فعال‌سازی آنها را داشتیم. همچنین ارتقای ظرفیت واحد‌های فعال در لرستان انجام شده است.

وی بیان کرد: با هدف احیای واحد‌های راکد، کمیته احیا را تعریف کردیم و افراد خبره از دستگاه‌های اجرایی، موانع را شناسایی و آسیب‌شناسی کردند. خروجی آن در ستاد تسهیل، کمیته قضایی و توسعه صادرات استان مطرح می‌شد تا بتوان با تزریق منابع، موانع را برطرف کنیم.

او افزود: از مجموع واحد‌های احیاشده ۱۶ واحد مربوط به داخل شهرک و بقیه مربوط به خارج شهرک بودند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ارتقای ظرفیت ۵۰ واحد نیمه‌فعال لرستان
  • اعلام تعداد زائران حج و پیگیری‌ برای ویزای عربستان
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • امدادرسانی به ۱۰۳ حادثه توسط آتش‌نشانان اصفهان در هفته گذشته
  • فعالیت ۳۳ مرکز اقامتی ترک اعتیاد در گلستان
  • خسارت میلیاردی به راه‌های جنوب سیستان و بلوچستان
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • ثبت ۱۴۰۳ مورد پرونده ناشی از حوادث کار در آذربایجان غربی
  • تحویل ۱۲۷ هزار و ۳۶۸ واحد مسکن مهر در دولت سیزدهم
  • تشکیل هزار و ۴۰۳ پرونده حوادث کار در آذربایجان‌غربی