Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از ساحل بابلسر و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسئولان منطقه باید برنامه‌ریزی خوبی برای میزبانی از مهمانان داشته باشند، گفت: با مدیریت خوبی که از سوی استانداری مازندران، فرمانداران و سایر بخش‌ها که نقشی در سالم سازی دریا دارند همچنین در زمینه تامین آرامش و امنیت که نیروی انتظامی به صورت جدی ورود پیدا کرده مردم از سواحل مازندران راضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با بیان اینکه طرح‌های سالم سازی دریا موجب ایجاد اشتغال شده است، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها موجب اشتغال بسیاری از افراد شده است که با اجاره شناورها و موارد دیگر منبع درآمد خوبی دارند.

وی ادامه داد: مدیریت خوبی که مرزبانی داشته است و با ساماندهی شناورها و نظم دهی صورت گرفته همگان از این امر راضی هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه مراقبت از مرزها وظیفه و ماموریت اصلی مرزبانی است، تاکید کرد: جلوگیری از ترددهای غیرمجاز، جرایم و تخلف از مهمترین ماموریت های مرزبانی ناجا در مرزها است که در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه‌ها صورت گرفته است.

رضایی یادآور شد: در مناطقی که ابنیه‌ها برای ماموران مهیا شده اشرافیت کامل وجود دارد اما در مناطقی که زیرساخت‌ها آماده نیست دچار نواقصی هستیم. به دنبال اجرای طرحی جامع با همکاری مرکز پژوهش های مجلس، ستاد کل و نیروی انتظامی هستیم و باتوجه به اینکه این طرح به امضای رئیس جمهوری رسیده امیدواریم در مدت دو سال آینده هیچ مشکلی در مدیریت مرزها نداشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه مراقبت از مرزهای دریایی هم از اولویت های ما است، اظهار کرد: تقویت ناوگان شناوری یکی از برنامه‌های اصلی ما در زمینه دریاها است که در دو هفته گذشته تعداد هفت فروند شناور نیمه سنگین وارد ناوگان شناوری شده است .

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تا پایان سال جاری ۹ فروند شناور دریایی به ناوگان شناوری اضافه می‌شود که تعدادی از این شناورها اختصاص به دریای خزر دارد و همین امر موجب شده که تحرک دریایی در عمق ارتقا پیدا کند .

رضایی تصریح کرد: تجهیزات متفاوتی مطالبه شده است و قراردادهایی بستیم که دنبال می کنیم، تجهیزاتی مانند پایش تصویری و پهپادها و غیره که تاکنون بخشی از آن به بهره برداری رسیده است و در برخی جاها نیاز به استقرار رادارهای سیار داریم که این کار نیز تا حدودی انجام یافته است .

وی با بیان اینکه بخشی از اقدامات ما به‌صورت دیپلماسی و با همکاری کشورهای مشترک انجام می‌گیرد،گفت: در چند سال اخیر دیپلماسی خوبی صورت گرفته و مرزهای ترکیه، افغانستان، عراق و آذربایجان به‌صورت مشترک اداره می‌شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به مشکلات موجود در مرز پاکستان خاطرنشان کرد: باتوجه به مشکلات موجود در مرز مشترک با پاکستان، سطوح مختلف کشور ما تعاملاتی با این کشور داشتند که در نهایت مسئولان کشور پاکستان به صحنه آمدند که پیش‌بینی می‌شود در سال آینده دیگر از این مشکلات در مرزها نداشته باشیم .

2727

کد خبر 1280994

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران درگیری مرزی استان لرستان ایالات متحده آمریکا محمدعلی نجفی ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال شورای نگهبان محمدجواد ظریف بازار طلا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم

وزارت کشور ارمنستان امروز سه شنبه اعلام کرد که ایروان عملیات تعیین مرزها با جمهوری آذربایجان را در بخش باغانیس- ووسکپار (Baganis-Voskepar) استان تاووش آغاز کرده است.   به گزارش ایرنا، خبرگزاری تاس نوشت: وزارت کشور ارمنستان در بیانیه ای اعلام کرد که این کشور کار تعیین مرزها در مرز با آذربایجان در این بخش از استان تاووش را از امروز ۲۳ آوریل (۴ اردیبهشت) آغاز کرده است.   در این بیانیه آمده است: بزرگراه باغانیس-ووسکپار برای انجام عملیات مین زدایی در منطقه مجاور و جلوگیری از ورود شهروندان به مناطق مین گذاری شده مجاور به منظور حفظ امنیت آنها بسته شده است.   وزارت کشور ارمنستان در این بیانیه افزود: ما همچنین به اطلاع می رسانیم شایعاتی که ادعا می کنند بخشی از تمامیت ارضی جمهوری ارمنستان به آذربایجان واگذار خواهد شد، با واقعیت منطبق نیست. ما تاکید می کنیم که برای امروز هیچ تغییری در خط تماس ارمنستان- آذربایجان برنامه ریزی نشده است. بعد از تعیین مرز، سربازان مرزی ارمنستان حفاظت از خط مرزی را آغاز خواهند کرد.   دفتر دولت ارمنستان امروز در بیانیه ‌ای اعلام کرد که بر اساس توافق کمیسیون‌ های تعیین حدود مرزهای دو جمهوری ارمنستان و آذربایجان، فرآیندی از ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ برای تعیین مختصات مرزی بر اساس اندازه‌ گیری‌های ژئودسیک (پیمایشی) آغاز شد.   نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان به تازگی در مصاحبه با رسانه های انگلیس گفت کشورش هدفی فراتر از مرزهای جغرافیایی به رسمیت شناخته شده بین‌المللی خود ندارد و ابراز امیدواری کرد که تمامیت ارضی جمهوری ارمنستان از طریق روند تعیین مرزها احیا شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان
  • ارمنستان : عملیات تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کردیم
  • توقیف ۲ فروند قایق صیادی ترال متخلف در قشم
  • توقیف ۲ فروند شناور متخلف صید ترال در آب‌های قشم
  • حمله اوکراین به قدیمی‌ترین کشتی جنگی روسیه که از جنگ جهانی اول و دوم جان به در برد
  • توضیحات شرکت پلیمر آریاساسول در رابطه با مصوبات مجمع عمومی سال ۱۴۰۲
  • کشف ۳۰ قوطی شیر خشک قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد
  • سقوط ۲ فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن
  • عدم تخصیص سهمیه سوخت به ۲۳ هزار تاکسی فاقد بیمه شخص ثالث
  • جنوبی‌ها فردا به دریا نروند