Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@06:11:33 GMT

افتتاح چندین طرح کارآفرینی در روستای شهرک میر

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۹۳۶۷

افتتاح چندین طرح کارآفرینی در روستای شهرک میر

چندین طرح کارآفرینی در روستای شهرک میر شهرستان هامون با حضور علی ربیعی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، طرح پرورش و سم گیری عقرب با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال با حضور رئیس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید و استاندار سیستان و بلوچستان در روستای شهرک میر شهرستان هامون افتتاح شد.

همچنین در ادامه از چندین طرح دامداری و کارآفرینی حمایت شده از محل منابع اشتغال روستایی صندوق کارآفرین امید (پرداخت مبلغ دویست و بیست میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به ۳۱۸ نفر از روستائیان جهت ایجاد و توسعه دامداریهای سنتی منطقه سیستان ) بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افتتاح مجتمع پرورش دام سنگ با سرمایه گذاری بالغ بر سی میلیارد ریال در شهرستان نیمروز روستای گلخانی، افتتاح کارگاه ام. دی. اف در روستای چرک شهرستان نیمروز با اشتغال ۸ نفر و سرمایه گذاری مبلغ سه میلیارد ریال و مراسم کلنگ زنی پروژه مجتمع فرهنگی، رفاهی و گردشگری شب آفتابی با سرمایه گذاری گذاری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی حدود ۴۰ نفر از جمله برنامه های ربیعی در سفر به سیستان است.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال اشتغال سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان قرض الحسنه گردشگری قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۳۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان

در پی بارش‌های سیل‌آسا در استان یزد در بسیاری از شهرستان‌ها و نقاط استان سیل جاری شد، به زیرساخت‌های جاده‌ای استان خسارت زد و شش محور استان نیز مسدود شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، باران‌های سیل‌آسای روز و شب گذشته در بیشتر مناطق استان یزد، سبب بروز سیل در بیشتر مناطق شده و سبب مسدودی راه‌ها و خسارت به زیرساخت‌ها شده است؛ این بارش‌های رگباری هم‌اکنون در شهر یزد و بسیار از مناطق استان در حال وقوع است.

هواشناسی استان یزد از تداوم بارش‌ها تا فردا خبر داد و اعلام کرد که تاکنون بیشترین میزان بارش مربوط به تفت با ۶۴ و ۷ دهم میلیمتر بارش بوده است و مناطق شرقی استان شامل شهرستان‌های بافق، بهاباد و قسمت شرقی اردکان بارش‌های شدیدتری را تجربه می‌کنند.

جاری شدن سیل در جاده خضرآباد استان یزد سیل روستای هامانه دهستان کذاب جاری شدن سیل در محدوده پروژه باند دوم یزد طبس

کد خبر 747477

دیگر خبرها

  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • افتتاح خانه بهداشت روستای لوتک شهرستان هامون
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • جاری شدن سیل در استان یزد / واژگونی چندین کامیون در جاده‌های استان
  • احیاء یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال
  • ابعاد ورشکستگی رژیم صهیونیستی در نتیجه جنگ غزه
  • شهرک‌های صنعتی فیروزآباد روی ریل توسعه
  • یک واحد تولیدی راکد بعد از ۱۰ سال در دشتستان احیا شد
  • افتتاح هفدهمین مدرسه سه شنبه‌های امید در شهرستان مشهد