Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:33:51 GMT

مرور نشریات کرمانشاه در هفته پایانی تیرماه

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۹۵۴۴

مرور نشریات کرمانشاه در هفته پایانی تیرماه

روزنامه باختر در شماره روز چهارشنبه ۲۶ تیرماه در سرمقاله خود با عنوان «استارتاپی بنام «کرمانشاه ۲۰۲۰» اختصاص داده است. همچنین برخورد با گرانی خودسرانه نان، باند کودکان کار در استان نداریم و شروع زودهنگام انتخابات در استان از دیگر عناوین آخرین شماره این روزنامه است.

روزنامه نقد حال نیز در آخرین شماره روز سه شنبه ۲۵ تیرماه نیز گزارشی با عنوان «سرای‌بی‌کلانتر!» به قلم نسرین کرمی منشتر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین دیگر عناوین این شماره نقدحال حاوی مطالبی با عنوان «شاید هیچگاه نماینده نشوم»، «دهان های خالی از صدف و بخشی از فداکاری» از دیگر عناوین این روزنامه است.

هفته نامه عصر باختر نیز عنوان اصلی خود را به دومین جشنواره پویانمایی و بی‌تفاوتی به ظرفیت رسانه‌های استان اختصاص داده است. «آتش بی امکان بر پیکره طبیعت دالاهو، فوت استاد طاهر یارویسی تنبورنواز مشهور کرمانشاهی و تصویب طرح تله کابین در پاوه» از دیگر عناوین این هفته نامه محلی است.

هفته نامه بیستون نیز در این شماره عناوین صفحه اصلی خود را به «کرمانشاه جهش می خواهد، سینما پیروزی کرمانشاه در انتظار بازسازی، نباید به رشد تدریجی این شاخص ها دلخوش کنیم و جشن پایان ساخت منازل مددجویان بهزیستی» اختصاص داده است.

«جیب پرپول، فرزند سالم، حشیش در این پارک جولان می دهد، گزارشی از زندان زنان، گفت و گو با بانوی کارآفرین کرمانشاهی و بهترین دفاع چپ تاریخ ایران» از مهمترین عناوین هفته نامه روزنگار غرب است.

هفته نامه پویندگان غرب هم تیتر خود را به «مصرف برق در غرب کشور نگران کننده است» اختصاص داده و در دیگر مطالب خود به «عادلانه نبودن سهمیه کاغذ مطبوعات کرمانشاه، برگزاری یادواره شهدا در هرسین و ثبت ۶ اثر ناملموس» استان پرداخته است.

هفته نامه نوای وقت نیز در گزارشی به «روزگار ناخوش جاده های استان کرمانشاه پرداخته است و پاوه صاحب تله کابین می شود، گفت و گو با بانوی اسب سوار کرمانشاهی و آخرین وضعیت پرداخت خسارت به سیل زدگان» از دیگر مطالب این هفته نامه محلی است.

«پایان صدرنشینی کرمانشاه، بیکاری و اعتیاد نشانه های یک ساختار معیوب، حمله میراث دار کمانچه به مدیران میراث فرهنگی کرمانشاه و کرمانشاه جهش می خواهد» از عناوین هفته نامه آوای کرمانشاه است.

«هرجایی تویی آنجا کرمانشاه است، تجلیل از پرفسور معصومعلی معصومی، چگونه برای کودکان بنویسیم، سرقت خودرو منابع طبیعی کرمانشاه در هنگام تحویل و دستگاه شبیه ساز زلزله در کرمانشاه اختراع شد» از عناوین مهم این هفته نشریه شهرمن است.

آوای پروا نیز در شماره این هفته «دکتر کزازی سلبریتی ادبی تا هویت خاص مریخی، جادوی کلمات، فاصله از صدای تریبون تا تصویر پیرامون، بخش معادن استان ظرفیت بسیار مناسبی برای نقش آفرینی در اقتصاد دارد» را به عنوان مهمترین مطالب صفحه اول خود انتخاب کرده است.

«آقای شهردار دقیقاً کجایی، مردم از میدان ها به عنوان پارک استفاده می کنند، نسخه پیچی از جنس مرگ در عطاری ها، پول در ازای بازی کردن نقش معلول و بیمارستان هایی که در برابر بلایای طبیعی تاب نمی آورند» از جمله مهمترین عناوین شماره این هفته نامه ابوذر است.

«توجه به اصل پاکیزگی جامع نیازی اساسی در سطح جامعه، کوچ اجباری اجاره نشین ها، اوقات فراغت سرمایه ای که هدر می رود و پاسخ مدیرکل میراث فرهنگی به استاد کیهان کلهر» از جمله عناوین مهم هفته نامه کرمانشاه امروز است.

هفته نامه غرب نیز از عناوین «یارمحمدخان و دکتر کریم سنجابی تا حسن زیرک و علی آقا جاویدان، پادرمیانی نماینده هرسین برای قاتل مامور بدرقه، نام و نشان مدلل ها در اتهاماتی دیگر» برای صفحه اول خود انتخاب کرده است.

استان کرمانشاه بیش از ۲۰ نشریه محلی مجوزدار دارد و در مجموع بیش از ۱۲۰ رسانه شامل خبرگزاری، پایگاه خبری، نشریات محلی و دفاتر روزنامه‌های سراسری در این استان فعال است.

۳۰۳۳/‏۸۰۶۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد

نایب رییس فدراسیون فوتبال گفت: به دلیل حساسیت‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر کارگروهی تشکیل شده است تا مسابقات آتی را از همه جهات به دقت نظارت و بررسی کند.

به گزارش مشرق، مهدی محمد نبی در پاسخ به اینکه فدراسیون فوتبال برای مدیریت حساسیت هفته‌های پایانی لیگ برتر چه تدبیری اندیشیده است، اظهار کرد: ۲۴ هفته از رقابت‌های لیگ امسال را پشت ‌سرگذاشتیم و به هفته‌های پایانی نزدیک می‌شویم. در بالای جدول رقابت سختی بین استقلال و پرسپولیس وجود دارد. به دلیل همین حساسیت‌ها، جلساتی را در فدراسیون برگزار کردیم که طی آن کارگروهی تعیین شد تا همه مسابقات هفته‌های پایانی را با دقت نظارت و بررسی کند و مشکلی ایجاد نشود.

وی ادامه داد: این کارگروه از همه جهات مسابقات هفته‌های پایانی را نظارت خواهد کرد و تمامی بازی‌ها به دقت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت. تیم‌ها در این خصوص نگرانی نداشته باشند.

نایب رییس فدراسیون فوتبال درباره واگذاری تیم‌های بزرگ پایتخت اضافه کرد: بخش خصوصی با مطالعه و تجزیه و تحلیل خاص خود وارد عرصه ورزش می‌شود و همه موارد و شرایط را پیش از ورود، ارزیابی کرده است چراکه باید به اهدافش برسد. یکی از این موارد نرخ بازگشت سرمایه است که باید روی آن حساب کرد. از سوی دیگر بحث درآمد پایدار هم مطرح است که این موارد می‌تواند به توسعه فوتبال کمک کند و نتایج آن را در استقلال و پرسپولیس خواهیم دید.

آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی دیروز با حضور کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان، سیداحسان خاندوزی، وزیر امور اقتصاد و دارایی، سیدمحمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی، مدیران عامل، اعضای هیات مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس و نمایندگان مالکان جدید سرخابی‌ها برگزار شد.

بر این اساس در این جلسه مشخص شد که ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

استقلال تهران هم‌اکنون با ۵۳ امتیاز در رده نخست قرار دارد و پرسپولیس با یک اختلاف امتیاز در جایگاه دوم لیگ برتر جای گرفته است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه رصد: برای هفته‌های آخر لیگ
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • انجام مراحل پایانی غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • سوت سرنوشت