Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود جهانسیر در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه هم‌زمان با هفته بهزیستی با حضور رئیس سازمان عشایر کشور دو مرکز رفاه کودک و خانواده آرمان و خدمات مشاوره اجتماعی بهزیستی شاهرود افتتاح و به بهره‌برداری رسید، ابراز داشت: برای افتتاح مرکز رفاه کودک و خانواده سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از سوی صاحب‌امتیاز این مرکز به‌منظور خرید ملک هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه در این مرکز ۶۰ نوآموز مورد آموزش قرار خواهند گرفت، افزود: این مرکز برای ۱۵ نفر اشتغال‌زایی به همراه خواهد داشت که قرار است خدماتی نظیر مددکاری و مشاوره اجتماعی، اردوهای فرهنگی و تفریحی، جلسات ویژه آموزش خانواده و مراقبت روزانه را انجام دهد.

نگهداری از کودکان ۶ تا ۱۲ سال

رئیس اداره بهزیستی شاهرود بابیان اینکه در این مرکز کودکان شش الی ۱۲ سال نگهداری و آموزش داده می‌شوند، ابراز داشت: این مرکز تا شش‌سالگی بچه‌ها را مانند مهدکودک‌های عادی نگهداری می‌کند و از هفت الی ۱۲ سالگی صرفاً ویژه دختران فعالیت می‌کند همچنین این مرکز کودکانی که مادران آن‌ها شاغل است را تا پایان ساعت اداری نگهداری می‌کند.

جهانسیر بابیان اینکه مرکز خدمات مشاوره اجتماعی نیز توسط صاحب‌امتیاز کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در شاهرود افتتاح شد، تصریح کرد: با توجه به اینکه این ساختمان استیجاری بوده برای آن تاکنون ۲۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی افزود: ارائه خدمات مشاوره فردی و بین فردی ازجمله اهداف و فعالیت‌های این مرکز عنوان‌شده که در قالب بهزیستی شهروندان می‌توانند از این مراکز استفاده و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، در این مراسم نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس و فرماندار و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی به همراه کرمعلی قندالی رئیس سازمان عشایر کشورحضور داشتند.

کد خبر 4669946

منبع: مهر

کلیدواژه: هفته بهزیستی بهزیستی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سوم جامعه هدف در خوزستان از طرح «فجرانه» استفاده کرد

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی ظفری پور صبح امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به اجرای طرح «فجرانه» در خوزستان اظهار کرد: با اجرای این طرح، افراد مشمول می‌توانند با یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومان ۱۱ قلم را که در سبد کالاهایی است، خریداری کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تاکید کرد: افرادی که مشمول طرح فجرانه هستند باید معادل ۵۳۰ هزار تومان کالا خریداری کنند تا یارانه ۲۲۰ هزار تومان فعال شود.

وی ادامه داد: برخی از مردم تصورشان این است که برای خرید اقلام تنها باید ۲۲۰ هزار تومان هزینه کنند در صورتیکه اینگونه نیست و باید خرید داشته باشند و بعد این مبلغ به عنوان تخفیف برای آنها فعال می‌شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به اینکه طرح فجرانه از ۱۷ بهمن شروع شده است، بیان کرد: از ۱۷ اسفند ماه نیز مرحله دوم طرح فجرانه شروع شده که تاکنون یک سوم جامعه هدف از این یارانه استفاده کرده است.

وی گفت: حدود ۱۰ هزار فروشگاه در سطح استان خوزستان به طرح فجرانه متصل شده‌اند و شهروندان می‌توانند تا ۱۷ فروردین که پایان مرحله دوم است نسبت به استفاده از این یارانه اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد: مرحله سوم طرح فجرانه از ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۱۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6057964

دیگر خبرها

  • جلسه شورای عالی کار با وزرای کار و صمت ادامه دارد
  • اورژانس دونده هم راه افتاد
  • یک سوم جامعه هدف در خوزستان از طرح «فجرانه» استفاده کرد
  • کودکان و نوجوانان بی سرپرست بهزیستی ، میهمان خانواده های متقاضی
  • راه اندازی اورژانس دونده در مراکز متراکم از جمعیت تهران/ کاهش زمان رسیدن به بالین بیمار به ۱۰ دقیقه با موتورلانس
  • افتتاح مجتمع خدماتی در بزرگراه تبریز به اهر
  • واگذاری ۳۰ کودک بی‌سرپرست در لرستان به خانواده‌های فرزند پذیر
  • بهره مندی ۶۰ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی استان همدان
  • ۳۷ هزار نفر در سیستان و بلوچستان شاغل شدند
  • دو خبر فرهنگی و اجتماعی از دوشهرستان