Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@20:46:08 GMT

برنامه مخابرات براي ارائه سرويس سورينو

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۹۶۵۲

برنامه مخابرات براي ارائه سرويس سورينو

خبرگزاری آریا- مدیر عامل شرکت مخابرات ایران از ارائه سرویس سورینو (سرعت نو و جدید) به 2 میلیون مشترک مخابرات از 10 روز آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، سید مجید صدری گفت: براساس برنامه ششم توسعه خدماتی که به مردم در اینترنت داده می‌شود باید سرعتی بر مبنای 20 مگ داشته باشد و شرکت مخابرات برای تحقق این موضوع گام‌های بلندی برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در همین راستا و آستانه آغاز بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ بخش قابل توجهی از مشترکان فعالمان را به حدود 2 میلیون نفر بدون این که هزینه‌ای دریافت کنیم سرویس خدمات را از «ای دی اس ال» به «وی دی اس ال» و «اف تی تی پی» تغییر می‌دهیم.
صدری گفت: ما برای این کار هزینه‌ای از مشترک دریافت نمی‌کنیم به این معنا که کابل کشی رایگان است و مودم «ای دی اس ال» را تحویل می‌گیریم و مودم «وی دی اس ال» تحویل می‌دهیم.
وی افزود: تلاش ما این است که با کمترین هزینه این کار را تا پایان سال انجام دهیم و آغاز کار اجرایی آن از 10 روز آینده خواهد بود.
مدیر عامل شرکت مخابرات گفت: مبنای ما این است که این خدمت در همه مناطق تهران و استان‌ها ارائه شود و حداقل سرعت این خدمت 40 مگ است و نام این سرویس را سورینو (سرعت نو و جدید) گذاشته ایم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مخابرات سرویس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: صدا و سیما با پرداخت‌های غیر معقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست، اما این رویه‌ای است که از دوره‌های قبل وجود داشته و به تدریج در حال اصلاح است.

پیمان جبلی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس سند تحول رسانه ملی امسال تنوع قابل توجهی در هر دو حوزه برنامه‌ها و میهمانان دعوت شده به برنامه‌ها داشتیم. همزمانی ماه مبارک رمضان و ایام نوروز هم به این تنوع کمک کرد و در کنار برنامه‌های رایج نمایشی و سرگرمی، برنامه‌های استعداد یابی شعر، مسابقات و پویش‌های جدید قرآنی، برنامه‌هایی با محوریت و حضور نخبگان ادبی و فرهنگی، برنامه‌های متمرکز بر تنوع اقوام ایرانی و ... تهیه و پخش شد.

وی به تنوع میهمانان برنامه‌های ویژه تحویل سال نو امسال و سایر برنامه‌ها نیز اشاره کرد و گفت: در این برنامه‌ها طیف متنوعی از شعرا، ادبا و فرهیختگان، نویسندگان، نخبگان علمی، قهرمانان ملی، خانواده‌های شهدا و گروه‌های سرود مردمی و نمایندگان اقوام مختلف ایرانی علاوه بر چهره‌های مردمی، هنری، رسانه‌ای و ورزشی حضور داشتند.

رئیس صدا وسیما در پاسخ به سوالی در باره ادعا‌های مربوط به مبالغ پرداختی به چهره‌ها گفت: تولید برنامه‌ها اعم از سریال‌ها و برنامه‌های تلویزیونی و ویژه برنامه‌های مناسبتی و ... عموما بر اساس قرارداد کلی و توافق با حامیان مالی و تهیه کننده‌ها انجام می‌شود. ریز قرارداد‌های حامیان و تهیه کننده‌ها با میهمانان یا کارشناسان یا بازیگران، الزاما با هماهنگی و اطلاع شبکه طرف قرارداد نیست و این امری رایج در تولید بر اساس قرارداد‌های موسوم به گلوبال است.

وی همچنین افزود: اگرچه صدا و سیما هم با پرداخت‌های غیر معقول حامیان مالی به چهره‌ها موافق نیست، اما این رویه‌ای است که از دوره‌های قبل وجود داشته و به تدریج در حال اصلاح است.

جبلی همچنین در پاسخ به سوالی در باره برنامه‌های رسانه ملی برای تحقق شعار سال گفت: به محض اعلام شعار سال جدید جلسات مفصلی در مرکز طرح و برنامه و شورای معاونان سازمان با هدف بررسی این موضوع و طراحی و برنامه ریزی محتوایی برای تحقق شعار سال برگزار و مقرر شد حداکثر تا هفته آینده مصادیق مشارکت مردمی در جهش تولید احصا شود و مطالبه و پیگیری اجرای اسناد بالا دستی و قوانین بر زمین مانده که در راستای تقویت مشارکت مردم و بخش خصوصی در تولید وضع شده در دستور کار قرار گیرد.

رئیس سازمان صداو سیما با اعلام اینکه طرح پیشنهادی اولیه به تفکیک راهبرد‌های شعار سال، برنامه‌ها و اهداف تهیه و در شورای معاونان سازمان به تصویب رسیده است، افزود: مقرر شد حداکثر تا هفته آینده طرح تفصیلی همراه با جدول زمان بندی و تعهدات برنامه سازی حوزه‌های مختلف اماده و ابلاغ شود.

وی همچنین تاکید کرد رسانه ملی خود نیز مخاطب جدی شعار سال یعنی جهش تولید با مشارکت مردم است و در سال جدید برنامه ریزی عملیاتی برای تقویت دسترسی تولیدات مردمی به آنتن رسانه ملی با هدف جهش تولیدات صدا و سیما انجام خواهد شد.

منبع: ایسنا

tags # صدا و سیما سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • بدهی ۱۵ میلیارد پوندی شرکت آب انگلیس
  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • واکنش جبلی به هزینه‌های میلیاردی صداوسیما برای سلبریتی‌ها
  • سارقان کابل‌های مخابرات در فاروج با شلیک پلیس دستگیر شدند
  • برقراری سرویس‌های فوق‌العاده اتوبوس برون‌شهری
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • گوگل، متا و اپل زیر تیغ جریمه در اروپا
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • هزینه واردات بنزین از جیب مردم تامین می‌شود