Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مهمترین وظیفه و ماموریت مرزبانی ناجا مراقبت از مرزها است.

سردار قاسم رضایی در حاشیه بازدید از ساحل بابلسر و در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مسئولان منطقه باید برنامه‌ریزی خوبی برای میزبانی از مهمانان داشته باشند، گفت: با مدیریت خوبی که از سوی استانداری مازندران، فرمانداران و سایر بخش‌ها که نقشی در سالم سازی دریا دارند همچنین در زمینه تامین آرامش و امنیت که نیروی انتظامی به صورت جدی ورود پیدا کرده مردم از سواحل مازندران راضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضایی با بیان اینکه طرح‌های سالم سازی دریا موجب ایجاد اشتغال شده است، خاطرنشان کرد: این طرح‌ها موجب اشتغال بسیاری از افراد شده است که با اجاره شناورها و موارد دیگر منبع درآمد خوبی دارند.

وی ادامه داد: مدیریت خوبی که مرزبانی داشته است و با ساماندهی شناورها و نظم دهی صورت گرفته همگان از این امر راضی هستند.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به اینکه مراقبت از مرزها وظیفه و ماموریت اصلی مرزبانی است، تاکید کرد: جلوگیری از ترددهای غیرمجاز، جرایم و تخلف از مهمترین ماموریت های مرزبانی ناجا در مرزها است که در سال‌های اخیر اقدامات خوبی در این زمینه‌ها صورت گرفته است.

رضایی یادآور شد: در مناطقی که ابنیه‌ها برای ماموران مهیا شده اشرافیت کامل وجود دارد اما در مناطقی که زیرساخت‌ها آماده نیست دچار نواقصی هستیم. به دنبال اجرای طرحی جامع با همکاری مرکز پژوهش های مجلس، ستاد کل و نیروی انتظامی هستیم و باتوجه به اینکه این طرح به امضای رئیس جمهوری رسیده امیدواریم در مدت دو سال آینده هیچ مشکلی در مدیریت مرزها نداشته باشیم .

وی با اشاره به اینکه مراقبت از مرزهای دریایی هم از اولویت های ما است، اظهار کرد: تقویت ناوگان شناوری یکی از برنامه‌های اصلی ما در زمینه دریاها است که در دو هفته گذشته تعداد هفت فروند شناور نیمه سنگین وارد ناوگان شناوری شده است .

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تا پایان سال جاری ۹ فروند شناور دریایی به ناوگان شناوری اضافه می‌شود که تعدادی از این شناورها اختصاص به دریای خزر دارد و همین امر موجب شده که تحرک دریایی در عمق ارتقا پیدا کند .

رضایی تصریح کرد: تجهیزات متفاوتی مطالبه شده است و قراردادهایی بستیم که دنبال می کنیم، تجهیزاتی مانند پایش تصویری و پهپادها و غیره که تاکنون بخشی از آن به بهره برداری رسیده است و در برخی جاها نیاز به استقرار رادارهای سیار داریم که این کار نیز تا حدودی انجام یافته است .

وی با بیان اینکه بخشی از اقدامات ما به‌صورت دیپلماسی و با همکاری کشورهای مشترک انجام می‌گیرد،گفت: در چند سال اخیر دیپلماسی خوبی صورت گرفته و مرزهای ترکیه، افغانستان، عراق و آذربایجان به‌صورت مشترک اداره می‌شود.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به مشکلات موجود در مرز پاکستان خاطرنشان کرد: باتوجه به مشکلات موجود در مرز مشترک با پاکستان، سطوح مختلف کشور ما تعاملاتی با این کشور داشتند که در نهایت مسئولان کشور پاکستان به صحنه آمدند که پیش‌بینی می‌شود در سال آینده دیگر از این مشکلات در مرزها نداشته باشیم .

بازدید فرمانده کل ارتش از منطقه پدافند هوایی شمال غرب کشور

همچنین ایلنا نوشت:

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی صبح امروز از منطقه پدافند هوایی شمال غرب «شهید داوود برادری» بازدید کرد.

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی ضمن جلسه هم افزایی با فرماندهان پدافند  شمال غرب کشور،  از بخش‌های مختلف منطقه پدافند هوایی شمال غرب بازدید کرد.

بررسی وضعیت خدمتی، تربیتی و اسکان سربازان و نیز منازل سازمانی منطقه از بخش‌های دیگر بازدید فرمانده کل ارتش بود.

امیر سرلشکر موسوی همچنین با خانواده ستوان دوم شهید محمد بایرامی علمداری از شهدای نیروی زمینی ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

گفتنی است، امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، امیر سرلشکر موسوی را در این بازدید همراهی می‌کرد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات هفت خدمه لنج باری در آب‌های اطراف جزیره قشم

اسماعیل مکی‌زاده معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در تشریح جزییات غرق یک لنج باری در نزدیکی آب‌های قشم گفت:  شب گذشته هشتم فروردین حوالی ساعت ۲۲۰۰ به دلیل شرایط نامساعد جوی و طوفانی بودن دریا، لنج باری درحال تردد از مبدأ إمارات در حوالی بندر سوزا و رمچاه جزیره قشم غرق شد.

وی گفت: به محض دریافت پیام اضطرار بلافاصله با هماهنگی مرکز ملی جستجو و نجات دریایی استان هرمزگان شناور ناجی ۱۰ از قشم به موقعیت سانحه اعزام شد.‌

معاون دریایی بنادر هرمزگان افزود:   یکی از  ۷ خدمه  این شناور توسط لنج عبوری  و شش نفر خدمه دیگر نیز توسط شناور ناجی ۱۰ اعزامی از قشم نجات یافتند.

به گفته مکی زاده بی توجهی به هشدارهای هواشناسی و دریاروی درشرایط نامساعد جوی مهم‌ترین علت آیت حادثه بوده است .

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تردد دریایی در قشم برقرار است/ تعطیلی ۳ اسکله گردشگری
  • نجات هفت خدمه لنج باری در آب‌های اطراف جزیره قشم
  • پیکر شهید مرزبانی در گلستان به خاک سپرده شد
  • خدمات گردشگری دریایی بنادر استان بوشهر به بیش از ۱۳۷ هزار نفر
  • کشف فرآورده‌های نفتی قاچاق در سواحل مکران
  • آغاز ساخت منازل سازمانی ویژه مرزبانان استان خراسان رضوی
  • بازدید فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از بندر امیرآباد
  • (عکس) جنگنده‌ای که گزینه اصلی ارتش روسیه است!
  • کشف بیش از یک میلیون عدد داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان
  • کشف محموله داروی قاچاق توسط مرزداران سیستان و بلوچستان