Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: از مراجعینی که سال گذشته در این مدت به مراکز مشاوره مراجعه کردندموضوع یک هزار و ۷۰۱ مورد به مصالحه انجامیده است.

سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار داشت: از مراجعینی هم که امسال به مراکز مشاوره فرماندهی انتظامی کردستان مراجعه کردند یک هزار و ۷۵۵ مورد به مصالحه انجامیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سه درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: بیشتر این مراجعات در حوزه اختلافات خانوادگی بود که با پیگیری و برگزاری چندین جلسه به جلوگیری از افزایش طلاق و عدم مراجعه به دادگستری منجر گردید.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان یادآور شد: مرکز مشاوره آرامش در خیابان فلسطین سنندج آماده ارائه مشاوره های رایگان در حوزه‌های مختلف به مراجعین است.

وی با اشاره به اینکه شماره تماس ۲۱۸۲۳۴۰۰ مرکز مشاوره معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان به صورت تلفنی پاسخگو است، گفت: این مرکز همه روزه پذیرای مراجعین است اما مردم می‌توانند در روزهای زوج بعدازظهرها هم به این مرکز مراجعه کنند.

سرهنگ فاتحی تاکید کرد: آموزش همگانی برای حفظ جان و مال افراد جامعه از دیگر فعالیت های معاونت اجتماعی است که رسانه ها می‌توانند در این زمینه این معاونت را یاری کنند.

وی اظهار داشت: ۲۰۰ مورد جلسات آموزشی برای جوامع هدف شامل مدارس، مهد کودک‌ها، ادارات، مساجد و اصناف برگزار کردیم که هشت هزار نفر در این جلسات شرکت کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کردستان با اشاره به اینکه بیشتر جرائم مالی به دلیل جهل مالباخته در رابطه با نگهداری مال است از رسانه ها خواست در انتشار هشدارهای پلیسی بیشتر به پلیس یاری برسانند.

۶۱۰۸/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان رسانه سنندج انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی تیموری رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان در راستای مبارزه با پدیده شوم قاچاق، کنترل و نظارت بر خودروهای سنگین در محورهای مواصلاتی با ایجاد تورهای ایست و بازرسی و راه اندازی گشت‌های محسوس و نامحسوس، به یک دستگاه تریلی تانکردار مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی ادامه داد: کامیون موصوف حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق با پلمب و مدارک جعلی بوده است.

رییس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان گفت: برابر اظهار کارشناسان ارزش کالای مکشوفه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

کد خبر 6080539

دیگر خبرها

  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا درباره اجرای «طرح نور»
  • اطلاعیه شماره ۳ فراجا در اجرایِ "طرح نور"
  • اطلاعیه فرماندهی انتظامی کشور درباره اجرای «طرحِ نور»
  • فرماندهی انتظامی کشور: وبگاه خبرگزاری پلیس مرجع رسمی اطلاع‌رسانی فراجا است
  • ارائه ۵۰۰ هزار خدمت آزمایشگاهی
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • مشاوران پلیس مرکزی بیش از ۴۲ هزار خدمت روانشناختی ارائه کردند
  • نجات یک شهروند از خودکشی در مسکن مهر لنگرود
  • فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی در رده درجه دار نیرو استخدام می‌کند
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم