Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@18:39:40 GMT

وضعیت نامناسب مسکن مهر در شهرک تلاش + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۹۷۶۵

وضعیت نامناسب مسکن مهر در شهرک تلاش + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان،  وضعیت مسکن مهر شهرک تلاش در استان کرمانشاه به علت نداشتن فضای سبز ، روکش آسفالت و ... نامناسب بوده و باعث گلایه ساکنان این منطقه شده است.

منبع: شهروندخبرنگار - کرمانشاه 

 

بیشتر بخوانید: وضعیت نامناسب فاضلاب در منطقه ذوالفقاری آبادان + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

 

فیلمی از وضعیت نابه‌سامان مسکن مهر در کرمانشاه .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن مهر دانلود فیلم مشکلات مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی اولین شهرک دانش بنیان کشور در منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  با امضای موافقتنامه همکاری بین معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری و سازمان منطقه آزاد ماکو، زمینه استقرار شرکتهای دانش بنیان با هدف تکمیل زیست بوم فن آوری، نوآوری ، در قالب شهرک دانش بنیان برای اولین بار در کشور در این منطقه فراهم شده است.

  گروسی مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو می گوید: صنایع دانش بنیان و فن آوری که به تجاری سازی رسیده اند در این شهرک امکان تولید و صادرات دارند .

  به دلیل نزدیکی منطقه آزاد ماکو به بازارهای اروپایی و هم جوار بودن با چند کشور آسیایی و نزدیک ترین نقطه برای صادرات ، منطقه آزاد ماکو از سوی معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری ؛ برای ایجاد اولین شهرک اقتصاد دانش بنیان در کشور انتخاب شد .

  گروسی افزود :این شهرک  الگویی می شود  برای سایر مناطق چون ما باید به سمت اقتصاد دانش بنیان حرکت کنیم بنابراین اینجا  نقطه اتصال نخبگان و جوانان ایران با جهان هم برای صادرات صنایع دانش بنیان و فن آور و هم احیانا واردات   آخرین ت  فن آوری های روز است.

  بند ۱۱ اقتصاد مقاومتی؛ مناطق آزاد را برای انتقال فن آوری های نوین و پیشرفته به کشور مکلف کرده است.

  زنوزی عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد ماکو نیز گفت:

  فضای مناسبی را   تخصیص دادیم برای ایجاد شهرک دانش بنیان که شرکتهای دانش بنیان و شرکتهایی که فن آور هستند و قابلیت دانش بنیان را دارند می توانند در این شهرک مسقر شوند و با توجه به منطقه آزاد بودن و داشتن این مزیت و قوانین حمایتی در این زمینه تولیداتشان را در اینجا انجام دهند .

عملیات اجرایی این شهرک امسال در زمینی به مساحت 10 هکتار آغاز خواهد شد و کسانی که مایل به فعالیت در این شهرک هستند از طریق معاونت علمی و فن آوری ریاست جمهوری می توانند برای فعالیت درآن ، درخواست خود را اعلام نمایند .

 

دیگر خبرها

  • راه اندازی اولین شهرک دانش بنیان کشور در منطقه آزاد ماکو
  • برگزاری جشن بهره‌مندی مددجویان روستایی از مسکن
  • وضعیت بازار مسکن در سال جاری چگونه خواهد بود؟
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصارزدایی می‌شود
  • بازار اجاره مسکن با راه‌اندازی سامانه خودنویس انحصار زدایی می‌شود
  • تلاش فراجا برای حل دغدغه مسکن کارکنان
  • وضعیت نامناسب تامین داروی بیماران تالاسمی / سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی به تعهداتشان عمل نکردند
  • اذعان ژنرال صهیونیست به انزوای تل آویو
  • هوای کرمانشاه در وضعیت ناسالم
  • داستان تکراری وضعیت نامناسب معابر؛ این بار در کوچه‌های کرونی