Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دماوند با اشاره به ضرورت توجه به شاخص‌های بهداشتی و درمانی گفت: بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ متر فضا برای تکمیل بیمارستان حضرت فاطمه(س) وجود دارد که اگر با کمک خیّرین و دانشگاه نقش مهّمی در بهبود سرانه‌های بهداشتی شهرستان دارد. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۱ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، مجید صفری امروز در نشستی با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت و درمان و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران با محوریت بررسی مشکلات درمانی شهرستان اظهار داشت: در شهرستان دماوند بیمارستان سوم شعبان مرکزیت بهداشت و درمان شهرستان است که با توجه به تعداد جمعیت و قرار گرفتن در دو شاهراه مواصلاتی باید اورژانس و درمانگاه همواره مجهز باشد که می‌طلبد توجه ویژه‌ای به این بیمارستان انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به دلیل فرسوده بودن بنای یکی از بخش‌ها باید بازسازی شود و این امر حدود 2 میلیارد تومان هزینه نیاز دارد تا شرایط برای ادامه فعالیت آن فراهم شود.

فرماندار دماوند با اشاره به افتتاح اورژانس بیمارستان حضرت فاطمه(س) بیان کرد: بیش از 3 هزار و 500 متر فضا برای تکمیل این بیمارستان وجود دارد که اگر بتوانیم با کمک خیّرین و دانشگاه این مکان را تکمیل کنیم نقش مهّمی در بهبود سرانه‌های بهداشتی شهرستان خواهد داشت.

کرمانشاه| بیمارستان جدید پاوه نیازمند تجهیز به دستگاه سی‌تی‌اسکن استفارس| بخش زنان و زایمان بیمارستان لارستان به صورت مستقل احداث می‌شود‌لزوم جذب پزشک متخصص در لرستان؛ وضعیت بیمارستان‌ها بهبود پیدا کند

صفری با اشاره به وجود دو مرکز درمانی مهّم در شهرهای رودهن و آبسرد عنوان کرد: شهر رودهن دارای مرکز بهداشت است اما با توجه به قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی فاقد مرکز درمانی ندارد و نیاز مبرم به ارتقا وضعیت دارد، همچنین در شهر آبسرد که در مسیر مواصلاتی فیروزکوه قرار دارد شهرداری درخواست مجوز کرده تا بتواند بیمارستان خصوصی بسازد که این امر نیاز به نیرو و تجهیزات دارد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: پایگاه اورژانس شرق استان تهران با همکاری شهرداری قرار است اجرایی شود و در این مسیر همکاری دانشگاه ضروری است همچنین با توجه به اینکه رشته پرستاری در دانشگاه آزاد دماوند وجود دارد اگر تفاهمی با وزارت بهداشت انجام شود مبنی بر اینکه افراد بومی در کنکور اولویت قرار گیرند راهگشا است.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند

به گزارش خبرنگار علم و فناوری آنا، یکی از امکانات حیاتی و بنیادین هر بیمارستان برای حفظ جان و کمک به روند بهبود بیماران گاز اکسیژن است. پایش مداوم کیفیت این گاز در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

خلوص و فشار از مهمترین پارامتر‌های اکسیژن در مراکز درمانی‌اند که باید تحت نظارت باشند. در همین راستا محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به ساخت دستگاهی شدند که میزان اکسیژن محیط را اندازه گیری می کند.

این دستگاه یک سیستم کنترل، نظارت، مدیریت و آنالایزر اکسیژن است و به منظور توزیع گاز اکسیژن سالم و بدون افت پارامتر‌ها در بیمارستان و مراکز درمانی تولید شده است.

نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی این دستگاه، هرکدام یک شاخص و پارامتر را مدیریت یا کنترل می‌کنند. به عنوان مثال یک دستگاه، خلوص و دستگاه دیگر فشار را مدیریت می‌کند. دستگاه تولیدی این شرکت علاوه بر اندازه‌گیری مصرف( فلو) گاز اکسیژن، میزان خلوص و فشار اکسیژن را نیز نظارت و مدیریت می‌کند.

کیفیت، صحت، دقت و اندازه‌گیری این محصول نسبت به نمونه‌های مشابه داخلی و خارجی بالاتر است و بنابر نیازسنجی تیمی مجرب از بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ساخته شده است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان دیر در شان مردم نیست
  • زندگی فاطمه بنت اسد می‌تواند برای همه الگو باشد
  • ویلاسازی طرح نهضت‌ملی مسکن در دامغان تداوم یابد/ لزوم ساخت بیمارستان دوم
  • اعلام سرانه بیمه درمان پرداختی دهک‌های اول تا نهم/ فرانشیز بستری مددجویان «صفر» شد
  • ساخت دستگاهی که میزان اکسیژن بیمارستان‌ها را مدیریت می‌کند
  • آغاز اجرای طرح تکمیل فاضلاب شهرستان کاشان
  • قبرستان بقیع قدیم ‌ها این شکلی بود + ویدئو
  • افتتاح ۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم در کردستان
  • برطرف کردن نیازهای استراتژیک بهداشتی و درمانی از اولویت های برنامه ریزی کلان در کردستان است
  • جشن تکلیف هزار و ۲۰۰ دانش آموز دختر در دماوند