Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:13:45 GMT

مروری بر سرخط اخبار پایگاه‌های خبری کردستان

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۹۷۹۵

مروری بر سرخط اخبار پایگاه‌های خبری کردستان

در چهارمین هفته تیر سال جاری درگذشت محمدصابر صابری استاد شهیر خوشنویسی کردستانی از مهمترین موضوعاتی است که این پایگاه ها به آن پرداخته اند، تارنماهای کُردتودی، بام بیجار و سراب خبر آن را با تیتر یکسان استاد صابر معمر انجمن خونویسان کردستان دار فانی را وداع گفت، منتشر کرده اند.

اما سایت آفتاب دل با تیتر حیف! دستی که قلمش خوش می نوشت به روایتی از زندگی نامه این هنرمند پرداخته که در ۲۶ تیر در ۷۴ سالگی دار فانی را وداع گفت، پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیوستن بنگاه داران املاک سنندج به پویش نه به اجاره های نامتعارف دومین خبری است که برخی از سایت‌ها از جمله کُردتودی به آن پرداخته اند، این تارنما در تیتری سئوالی ساماندهی کولبران به کجا رسید؟ خبری از نماینده مردم سقز و بانه را نیز منتشر کرده است.

زریوار خبر از اقدام یک غذاخوری در مریوان به عدم استفاده از زغال پرداخته و بر اهمیت حفاظت از جنگل های زاگرس تاکید کرده است.

بام بیجار نیز در مطلبی با عنوان شکستن رکورد ۶ ساله در راهیابی دختر معلول موفق بیجاری به دانشکده ولیعصر تهران به زندگینامه پرهان هدایتی دانشجوی رشته حسابداری بازرگانی اهل این شهرستان پرداخته است.

این سایت در خبری دیگر با عنوان مسکن مهر بیجار همچنان مورد بی توجهی قرار می‌گیرد عدم توجه به ادامه ساخت زیرساخت‌های این واحدها را مورد نقد قرار داده است.

سراب خبر هم در با عنوان تعبیر خواب زلزله زدگان، مصاحبه‌ای با صباح سلطانی شاعر و داستان نویس توانجوی کردستان نویسنده کتاب شعر خواب زلزله زدگان انجام داده است.

واکاوی تارنمای فعال در سقز نیز در مطلبی از شرایط بد مالی فوتبال این شهرستان نوشته و خواستار کمک به این رشته ورزشی از سوی بخش خصوصی و دولتی شده است.

۳۰۳۴/‌۹۱۰۲

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان رسانه سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند

سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه شکاری اصفهان واقعیت دارد؟
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند
  • بررسی ادعای تخریب رادار اس ۳۰۰ پایگاه هشتم شکاری اصفهان
  • خسارت در «اس-۳۰۰»؛ مدرکی که نیست و افتخاری که به نام اسرائیل می سازند
  • ارتش رژیم صهیونیستی دستور تخلیه جدید در شمال غزه را صادر کرد
  • سنجش سلامت ۲۱ هزار نوآموز کردستانی
  • سنجش سلامت گامی برای شناسایی به موقع کودکان دارای اختلال
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی سه‌شنبه ۴ اردیبهشت
  • گیشه روزنامه بازار پادکست |تیتر خوانی روزنامه‌های اقتصادی دوشنبه ۳ اردیبهشت
  • ایجاد پایگاه نوآوری یافته‌های تحقیقاتی جهش تولید در کامیاران