Web Analytics Made Easy - Statcounter

تولیت آستان قدس رضوی گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، رمز سلطه ظالمانه خود بر کشورهای اسلامی را ایجاد اختلاف می‌داند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی در دیدار قاضی فائق زیدان، رئیس شورای عالی قضایی عراق که در تالار ولایت حرم مطهر رضوی انجام شد، با تأکید بر اینکه امنیت، رفاه و آبادانی عراق را امنیت، رفاه و آبادی کشور خود می‌دانیم؛ اظهار کرد: برای پیروزی بر فتنه داعش، خون رزمندگان ایرانی در کنار رزمندگان عراقی به زمین ریخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به خدمات آستان قدس رضوی به زائران عرب زبان، ابراز کرد: سالانه ده‌ها هزار زائر عرب‌زبان به این حرم شریف مشرف می‌شوند که بخش عمده آن‌ها برادران و خواهران محترم عراقی هستند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه برای ارائه خدمات هرچه بهتر به زائران عرب زبان، یک رواق و صحن حرم مطهر رضوی را به زائران عرب زبان حضرت رضا(ع) اختصاص داده‌ایم، تصریح کرد: بنای ما بر این است به همان میزان که برای رفاه زائران ایرانی تسهیلات، امکانات و خدمات ارائه می‌دهیم، به همان میزان به زائران عراقی نیز خدمات ارائه کنیم.

وی گفت: ما به عنوان خادمان حضرت رضا(ع) شرمنده زائران ایرانی و غیر ایرانی این بارگاه شریف هستیم، چون شأن و منزلت زائران حضرت ثامن الحجج(ع) را بسیار بیشتر از میزان خدمات ارائه شده خود می‌دانیم.

حجت الاسلام والمسلمین مروی اظهار کرد: امیدواریم به برکت وجود اعتاب مقدسه در ایران و عراق و مراسم بزرگ اربعین که نماد وحدت، اتحاد و شکوه جهان تشیع است، رابطه دوستی و برادری این دوملت بزرگ شیعه روز به روز مستحکم‌تر شود.

وی افزود: دشمن از اتحاد، همدلی و هماهنگی دو ملت ایران و عراق خرسند نیست و همانگونه که سعی می‌کنند در یک کشور بین اقوام و مذاهب مختلف تفرقه بیاندازند، تلاش می‌کنند بین کشورهای اسلامی نیز اختلاف ایجاد کنند.

تولیت آستان قدس رضوی با بیان اینکه استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، رمز سلطه ظالمانه خود بر کشورهای اسلامی را ایجاد اختلاف می‌داند، عنوان کرد: امیدواریم با رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی و مرجعیت شیعه عراق به گونه‌ای عمل کنیم که اتحاد و همدلی این دو ملت بزرگ شیعه روز به روز بیشتر شود.

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال آستان قدس رضوی استکبار زمین فتنه کشورهای اسلامی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم‌الهدی: ذلیل شدن استکبار در عملیات وعده صادق

به  گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز در مشهد مقدس که با حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی برگزار شد، افزود:  سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق، فرزند نامشروع استکبار همان اسرائیل غاصب را خوار و ذلیل کرد و به اذعان کارشناسان و تحلیل بین‌المللی توانست اثبات کند ایران امروز با گذشته متفاوت است.

وی تصریح کرد: در این عملیات ایران نشان داد:  اگر یک روز وارد میدان شود، هیچ نقطه و مکانی از استکبار در منطقه باقی نخواهد ماند و این دستاورد در شرایطی تحقق یافت که نیروی سپاه از تسلیحات قدیمی خود استفاده کرد و اگر قرار بود از تجهیزات جدید استفاده کند، نقطه آبادی از اسرائیل باقی نمی‌ماند.

امام جمعه مشهد گفت: عملیات وعده صادق رژیم صهیونیستی و همه دشمنان اسلام را به وحشت انداخت به گون ها‌ی که پس از این عملیات مقامات آمریکایی که پیش از این بار‌ها حمایت همه‌جانبه خود از اسرائیل را اعلام کرده بودند، بیان داشتند در مقابل پاسخ ایران حمله نظامی نخواهند داشت.

آیت الله علم الهدی با اشاره به خطای تحلیلی برخی از رسانه‌های داخلی در خصوص عملیات سپاه گفت: برخی از رسانه‌ها و فضای مجازی، توفیق این عملیات را در تعداد کشته زیاد از دشمن، بالا بودن خسارات و مورد هدف قرار دادن اهداف خاص می‌دانستند که باید به آنها گفت:  هدف اصلی این عملیات نشان دادن قدرت به جریان استکباری است.

امام جمعه مشهد گفت: استکبار به سردمداری آمریکا به دنبال براندازی اسلام است و در این مسیر از فرزندان نامشروع خویش از جمله اسرائیل بهره می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • علم‌الهدی: ذلیل شدن استکبار در عملیات وعده صادق
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • تردد روزانه بیش از هزار زائر از مرز خسروی
  • بانوی مازندرانی، مدال‌هایش را به آستان قدس اهدا کرد
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی