Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان هرمزگان اظهار داشت: سالانه بیش از ۲۸ میلیون نفر از ایران و سایر کشورها به زیارت امام رضا می‌روند. از برکات انقلاب این است که ارزش‌های فراموش شده زنده شد و بیش از ۹۰۰ نماز جمعه در طول هفته خوانده می‌شود.

اهم اظهارات آیت‌الله محمد محمدی گلپایگانی به شرح زیر است:

* اولین جمله در تمام این نماز جمعه‌ها دعوت مردم به تقوا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معارف دینی زیادی در این خطبه‌های خوانده می‌شود که قبل از انقلاب خبری از اینگونه مراسمات نبود.

*یکی از برکات انقلاب زنده کردن ارزش‌های فراموش شده است، نماز جمعه قبل از انقلاب وجود نداشته و از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. امروز حتی در شهرها و روستاهای کوچک نیز نماز جمعه برگزار می‌شود و مردم با شور در این مراسم شرکت می‌کنند

* وضعیت قبل از انقلاب بسیار نابسامان و اسفبار بود، تعداد کشته‌های مسجد گوهر شاد که به دستور رضا خان انجام شد بیش از چند هزار نفر بود. یکی از بدترین وضعیت‌ها کشف حجاب بود که مردم مومن را مجبور به پنهان شدن در خانه هایشان کرده بود

* جشن‌های دو هزار و۵۰۰ ساله رسوایی بزرگی است که در زمان پهلوی در این کشور برگزار می‌شده است، امام ما را از خواب بیدار کرد و ایران را نجات داد، کاری کرد که یک رژیم مسلح از ریشه ساقط شود و این ممکن نبود مگر با پشتیبانی مردم.

* در زمان پهلوی شاه و خانواده خرج عیش و نوش خود را از آستان قدس رضوی پرداخت می‌کردند.

* در زمان حکومت محمدرضا شاه بسیاری از پست‌های مهم کشوری در اختیار غیرمسلمانان بود و عزت را از مسلمانان گرفته بود.

* امام خمینی (ره) حق حیات به گردن همه ما دارند و عزت از دست رفته ما را برگرداند و امروزه اگر کسی بخواهد بنده خدا باشد هیچ کشوری مناسب‌تر از ایران وجود ندارد.

* نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در قدرتمندترین حالت خود قرار دارد و از هیچ حمله‌ای هراس ندارد و پهپاد ۲۱۰ میلیون دلاری آمریکایی را با اقتدار سرنگون کردند.

* هنوز هم آمریکایی‌ها نمی‌دانند چگونه سپاه پاسداران این پهباد را شناسایی و سرنگون کرد، آن‌ها امروز می‌دانند نمی‌توانند با ایران در بیفتند.

* ایران تنها نیست و کشورهای زیادی طرفدار و دوست‌دار کشور ما هستند

* مردم استان که محرومیت فراوانی دارند مستحق هرگونه خدمتی دارند، مسئولان باید بدانند که از بیت‌المال استفاده می‌کند باید خدمت کند.

*(خطاب به امامت جمعه استان هر مزگان): آقا فرمودند که خطبه‌هایتان را کوتاه کنید و مجموع دو خطبه ۳۰ دقیقه باشد.

* مسئولان استان هرمزگان بدانند مردم این استان مستحق هرگونه خدمت و تلاشی هستند، در هر رده‌ای هستید بدانید که همیشه نوبت شما نیست پس برای این‌که حسرت نخورید از همین امروز کار کنید

27219

کد خبر 1281003

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان انقلاب اسلامی ایران باشگاه پرسپولیس استان لرستان ایالات متحده آمریکا بازار طلا و ارز ایران و آمریکا محمدعلی نجفی تیم ملی فوتبال ایران شورای نگهبان صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد

 رژه نیروهای مسلح در زاهدان در محوطه لشکر ۸۸ زرهی زاهدان آغاز شد و یگان‌های نمونه ارتش آخرین توان نظامی و دفاعی خود را به نمایش گذاشتند. همچنین تجهیزات جدید و پیشرفته نظامی و دفاعی موتوری و زرهی در معرض دید حاضران قرار گرفت.

نواختن مارش نظامی توسط رزم نوازان نیروهای مسلح و رژه یگان های منتخب نظامی و انتظامی از مقابل جایگاه از جمله برنامه های این روز بود.

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان در این مراسم اظهار کرد: مراسم رژه نیروهای مسلح سیستان و بلوچستان مانند سالهای گذشته به موازات سایر استان‌ها در سراسر کشور در شهر زاهدان با حضور همه مردم، مسوولان، خانواده شهدا، جانبازان، پیشکسوتان و نیروهای چهارگانه ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و مرزبانی به نحو مطلوبی برگزار شد.

سرتیپ‌دوم عادل حیدری بیان کرد: روز ارتش و حماسه آفرینی‌های نیروی زمینی یادگاری از نگاه با بصیرت امام خمینی (ره) است به همین دلیل این روز فرصتی برای نیروهای مسلح به شمار می‌رود تا با آرمان‌های اسلام، قرآن و رهبری تجدید پیمان کنند و آمادگی خود را در حوزه تجهیزات و اقتدار دفاعی به رخ همگان بکشند.

وی خاطرنشان کرد: از طرف همه ارتشیان و همرزمانمان که در عملیات غرور آفرین وعده صادق با همکاری سایر نیروهای مسلح توانستند مشت محکمی بر دهان یاوه گویان این انقلاب به‌ویژه رژیم صهیونستی و همپیمان جنایت کارش آمریکا بزنند قدردانی می‌کنیم.

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان ادامه داد: همرزمانمان با این اقدام با تعهد به ولایت مداری و عمل به منویات مقام معظم رهبری موجب خشنودی معظم له و ملت ایران شدند.

وی گفت: به همه مردم سیستان و بلوچستان اعلام می‌کنیم ارتش ما بویژه نیروی زمینی در اوج آمادگی و اقتدار قرار دارد، بخش کوچکی از تجهیزات به روز شده ارتش که عمدتا بومی اند و به دست فرزندان این انقلاب آماده شده امروز رسانه ای شد و قطعا بخش اعظم آن در زمان و مکان مناسب علیه دشمنان این نظام استفاده خواهد شد.

سرتیپ‌دوم حیدری عنوان کرد: نیروهای مسلح برابر شعار "ارتشی سپاهی یک لشکر الهی" آماده جان‌فشانی در راه آرمان‌های اسلام و انقلاب هستند.

وی تصریح کرد: تاریخ انقلاب اسلامی ثابت می‌کند که ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی روزگاری در سرنگونی رژیم نحس پهلوی و در خاکریز دفاع مقدس با تقدیم بیش از ۴۸ هزار شهید و هزاران آزاده و جانباز ایثارگری و مجاهدت‌های زیادی کرده است که در عصر حاضر همه ارتشیان در کنار یکدیگر آمده خدمت رسانی به مردم هستند.

فرمانده لشکر ۸۸ زرهی سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: اقدامات ارتش جمهوری اسلامی در حوادث طبیعی مانند سیل، زلزله و کرونا بر کسی پوشیده نیست چرا که ارتش برای مردم است به همین دلیل تحت هر شرایطی آماده جانفشانی برای مردم خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • راهپیمایی مردم قم در حمایت از عملیات «وعده‌ صادق»
  • وعده صادق درس عبرتی برای دشمنان انقلاب است
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • ابهت گنبد پوشالی اسرائیل برای همیشه در هم شکست
  • عملیات «وعده صادق» یک بازدارندگی بسیار قوی در منطقه بود
  • پایبندی به ارزش‌های انسانی از ویژگی های نیروهای مسلح ایران است
  • رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در زاهدان برگزار شد
  • مردم ری درحمایت از «وعده صادق» بعد از نماز جمعه راهپیمائی می کنند
  • ملت ایران ‌از حمله سپاه به اسرائیل خوشحال شدند
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است