Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج،صبح امروز دکتر مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) باحضور در استان خوزستان از مناطق زلزله زده مسجدسلیمان بازدید و از نزدیک با مردم این مناطق دیدار کرد.

دراین بازدید که اولین بازدید یک مسئول کشوری از این مناطق است، استاندار خوزستان، نماینده، ولی فقیه، نماینده مجلس و فرماندار نیز حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر مخبر در گفتگو با مردم آسیب دیده مناطق "پشت کوه و نمره‌یک" مسجدسلیمان اعلام کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام همانند حوادث گذشته درکنار مردم خواهد بود. وی همچنین در جمع مردم وعده داد بزودی ستاد اجرایی فرمان امام ۲۰۰۰ بسته لوازم ضروری خانگی شامل ۱۲ هزار قلم کالا را بین مردم این مناطق توزیع خواهد کرد.

مخبر همچنان از اجرای ۱۰۰۰ طرح اشتغال خرد و توزیع ۳۰۰۰ بسته لوازم التحریر در این منطقه خبر داد و افزود: مجموع بودجه در نظر گرفته شده توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای مناطق زلزله‌زده مسجدسلیمان ۱۱۰ میلیارد تومان خواهد بود.

وی افزود: همانند سیل ابتدای سال، تا هروقت لازم باشد در کنار مردم آسیب دیده مسجدسلیمان و خوزستان خواهیم ماند.

گفتنی است دوشنبه ۱۷ تیرماه نزدیک به ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه صبح زلزله‌ای با قدرت ۵.۷ ریشتر مسجدسلیمان و بخش‌های اطراف آن را لرزاند. این حادثه باعث ایجاد خرابی و واردشدن خسارت به برخی منازل مسکونی شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی  در جلسه شورای اداری استان سمنان با قدردانی از مردم و عوامل اجرایی دور دوم سفر رییس جمهور ابراز امیدواری کرد: همانگونه که مصوبات و اعتبارات دور نخست سفر رییس جمهور به خوبی اجرایی شد ؛ مصوبات و اعتبارات دور دوم سفر هم بخوبی محقق و اجرایی شود
استاندار سمنان هم با قدردانی از استقبال پرشور مردم و تمام عوامل اجرایی ورسانه‌ها گفت: با توجه به گزارش سامد مبنی بر حدود ۱۲۷ هزار و ۵۰۰ در خواست مردمی ثبت شده ،  افزایش بیش از ۴ برابری درخواست‌های مردمی در مقایسه با دور نخست سفر بیانگر افزایش اعتماد مردم به دولت و افزایش وظایف دولت در قبال مردم است
سید محمدرضا هاشمی تحقق شعار سال و تامین منابع آب را از اولویت‌های امسال استانداری اعلام و از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست برای جذب کامل اعتبارات تخصیصی استان تا اول شهریور ماه امسال سریعتر اقدام کنند
حمیدی معاون امورعمرانی استاندار سمنان با اشاره به ۱۴۵ پروژه مصوب دور دوم سفر با اعتبار هشت هزار و ۹۶۰ میلیارد تومان گفت: اعتبار عمرانی دور دوم سفر رییس جمهور بیش از سه برابر و از رقم سه هزار میلیارد تومان سفر اول به رقم بیش از ۱۰  هزار میلیارد تومان رسیده است و اختصاص این رقم برای امسال از نکات قابل توجه در اعتبارات عمرانی دور دوم سفر است
معاون امور عمرانی استاندار با اشاره به نیمه تمام بودن ۵۵۵ پروژه استان افزود: برای اتمام این تعداد ۳۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در جلسات دور دوم سفر پیشنهاد شدکه بنا به پیشرفت فیزیکی هر پروژه این رقم پیشنهادی هزینه خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان