Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:36:44 GMT

هدایت، نظارت و حمایت سه اصل اساسی امامان جمعه است

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۰۰۰۸

هدایت، نظارت و حمایت سه اصل اساسی امامان جمعه است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عبادی زاده ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری که با حضور حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری برگزار شد، اظهار داشت: اصل هدایت، نظارت و حمایت سه اصل اساسی است که امامان جمعه باید به آن توجه کنند.

وی عنوان کرد: امیدوارم با هدایت جامعه با منویات مقام معظم رهبری و گفتمان سازی فرمایشات آن عزیز گامی را در مسیر درست حرکت انقلاب برداشته باشم و در این زمینه خداوند استعانت می‌جویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بندرعباس اذعان کرد: در بعد نظارتی بتوانم به عنوان چشم و گوش مردم عزیز استان هرمزگان مطالبات آن‌ها را بازگو کنم و مشکلات و گرفتاری‌ها در جامعه اسلامی را رصد کنم و با انتقال به مسئولین بتوانم در زمینه کمک رفع مشکلات مردم به مردم و کارگزاران استان کمک کنم.

آیت‌الله عبادی عنوان کرد: با حمایت درست و ایجاد امید در مردم و بیان خدمات تلاش‌های کارگزاران نظام مور امید را در مردم زنده کنیم و جلوی سیاست‌های دشمنان را بگیریم.

وی تشریح کرد: نقد منصفانه و بیان واقیعت ها را سرحوله کار خود قرار خواهم داد.

امام جمعه بندرعباس گفت: امید.وارم بتوانم در کنار جوانان انقلابی و مومنی که در مسیر تخحقق گام دوم انقلاب بردارند به این وظیفه الهی خود عمل کنم و از همه شما تقاضا دارم که در محضر خدا دعا کنید که شرمنده شما مردم استان نباشم.

کد خبر 4669990

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق

به گزارش خبرگزاری مهر، مردم شهرکرد در حمایت از مردم مظلوم غزه و عملیات وعده صادق امروز جمعه ۳۱ فروردین بعد از اقامه نماز جمعه شهرکرد برگزار کردند.

مسیر راهپیمایی از مصلای نماز جمعه امام خمینی (ره) شهرکرد به سمت میدان بوعلی سینا است.

کد خبر 6082457

دیگر خبرها

  • حمایت امامان جمعه گلستان از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • راهپیمایی ضد صهیونیستی مردم گیلان در حمایت از مردم غزه
  • راهپیمایی مردم شهرکرد در حمایت از عملیات وعده صادق
  • راهپیمایی مردم قزوین در حمایت از وعده صادق
  • راهپیمایی مردم یاسوج در حمایت از حماسه وعده صادق
  • با ایمان به شعار ما می‌توانیم بر همه مشکلات غلبه خواهیم کرد/ دشمن می‌خواهد با شبهات علمی و شهوت عملی، ایمان و امید جوانان را هدف قرار دهد
  • سپاه در میدان برای امید آفرینی و رفع مشکلات مردم
  • وضع برخی از قوانین، موجب سنگ اندازی در تولید می‌شود
  • ضرورت تشکیل وزارت بازرگانی برای تنظیم بازار
  • شرکت‌های دانش بنیان، نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم/ حمایت از حرکت‌های دانش بنیان، وظیفه همه وزارتخانه‌ها