Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم قرعه کشی پنجمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا پاراتکواندو برگزار و نمایندگان کشورمان حریفان خود را در این میدان شناختند.به گزارش بلاغ، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا فردا (پنجشنبه – 27 تیرماه) با حضور 149 هوگوپوش به میزبانی شهر "امان" اردن برگزار می‌شود و تیم‌ملی کشورمان با 9 نماینده به مصاف رقبایش خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها ساعت 19 (به وقت محلی) امروز (چهارشنبه - 26 تیرماه) برگزار و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

سعید صادقیان‌پور در وزن 61- کیلوگرم (K42)، محمدرضا شعبانی در وزن 75- کیلوگرم (K42)، احمد نریمانی در وزن 75+ کیلوگرم (K42)، مهدی بهرامی آذر در وزن 75+ کیلوگرم (K43)، سجاد جوانبخت در وزن 61- کیلوگرم (K42)، مهدی پوررهنما در وزن 75- کیلوگرم (K44)، محمود جعفرزاده در وزن 75- کیلوگرم (K44)، علیرضا بخت در وزن 75- کیلوگرم (K44) و اصغر عزیزی در وزن 75+ کیلوگرم (K44) هوگوپوشان ایرانی حاضر در این رویداد هستند.

سعید صادقیان‌پور در وزن 61- کیلوگرم (K42) پس از یک‌دور استراحت در گام نخست به مصاف برنده دیدار کره‌جنوبی و افغاستان می‌رود.

محمدرضا شعبانی در وزن 75- کیلوگرم (K42) باید با برنده دیدار قزاقستان و هند مبارزه کند. احمد نریمانی در وزن 75+ کیلوگرم (K42) نیز باید پیروز پیکار قزاقستان و ازبکستان را شکست دهد.

مهدی بهرامی آذر در وزن 75+ کیلوگرم (K44) در نخستین گام  نماینده صربستان را پیش رو دارد و در صورت برتری باید به مصاف نماینده ترکیه برود.

سجاد جوانبخت در وزن 61- کیلوگرم (K42) در اولین دیدار با روسیه مبارزه می‌کند و در صورت راهیابی به مرحله بعد باید برنده دیدار کره‌جنوبی، ازبکستان و ترکیه را از پیش رو بردارد.

مهدی پوررهنما در وزن 75- کیلوگرم (K44) پس از یک‌دور استراحت در گام نخست به مصاف برنده دیدار اوکراین و لهستان می‌رود. محمود جعفرزاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز ابتدا با هوگوپوش کره‌جنوبی مبارزه می‌کند. علیرضا بخت در این وزن نیز ابتدا رو در روی نماینده آذربایجان قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار ازبکستان و صربستان می‌رود.

اصغر عزیزی در وزن 75+ کیلوگرم (K44) ابتدا با نماینده لهستان دیدار می‌کند و در صورت برتری برنده پیکار انگلیس و مصر را پیش رو دارد.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، هوگوپوشان سایر قاره‌ها مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند. امتیاز این مسابقات برای تکواندوکاران قاره آسیا G4 است و برای تکواندوکاران سایر قاره‌ها G2 خواهد بود.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، رافائل نادال پس از مدت ها دوری از میادین، هفته گذشته در رقابت‌های بارسلون به میدان رفت اما پس از یک پیروزی مقابل فلاویو کوبولی، در دومین دیدار خود برابر الکس دمینار استرالیایی با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد و از دور رقابت‌ها حذف شد.

نادال اینبار قرار است فردا(چهارشنبه) در جدول مقدماتی رقابت‌های مسترز مادرید در نخستین مصاف خود برابر داروین بلانچ ۱۶ ساله از آمریکا به میدان برود.

بلانچ که در رده ۱۰۲۸ رنکینگ قرار دارد به مصاف رویایی خود با نادال واکنش نشان داد و در اینستاگرام خود خطاب به دوستانش نوشت: " بچه‌ها من با نادال بازی دارم. باورکردنی نیست."

نادال ۳۷ ساله پیش از آنکه بلانچ متولد شود موفق به فتح ۳ گرنداسلم تنیس شده بود!

این تنیسور آمریکایی با سهمیه وایلد کارت در این رقابت‌ها حاضر شده است.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • واکنش جالب تنیسور ۱۶ ساله به مصاف با رافائل نادال
  • جام‌جهانی ووشو| نمایندگان ایران حریفان خود را شناختند
  • نمایندگان ووشو ایران حریفان خود را در جام‌جهانی شناختند
  • ووشوکاران در ساندا و تالو حریفان خود را شناختند
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • تلاش ­دو فرنگی کار کشورمان برای کسب سهمیه
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم