Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، در متن حکم سیدعباس صالحی خطاب به محسن جوادی آمده است:

«نظر به نقش موثر حوزه چاپ در تکثیر و گسترش فضای فرهنگ، اندیشه و هنر و با عنایت به رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تقویت فرهنگی این عرصه، برنامه‌ریزی و سیاستگذاری در مناسبات حمایتی و نظارتی امور محتوایی و فرهنگی حوزه چاپ ضرورت جدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جهت ایفای مسئولیت، جنابعالی با توجه به دانش، تجربه و توان‌مندی‌های‌تان به عنوان رییس شورای سیاستگذاری نوزدهمین دوره جشنواره چاپ منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال و به پشتوانه شناخت از ظرفیت‌های این عرصه، در برگزاری متناسب با رویکرد فرهنگی و محتوایی جشنواره، موفق باشید.»

همچنین با صدور احکام جداگانه ای از سوی محسن جوادی معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شواری سیاستگذاری نوزدهمین جشنواره حوزه چاپ، مهرزاد دانش مدیرکل دفتر امور چاپ و نشر به عنوان دبیر شورای سیاستگذاری جشنواره و ایوب دهقانکار، علی غیاثی ندوشن، علی اکبر ابراهیمی، مجتبی محمودیان، علی مغانی، محمدعلی انصاری‌پور، مسعود بحریه، مهدی رحیمی‌یگانه و اسکندر خمسه‌پور به عنوان اعضای این شورا منصوب شدند.

در متن احکام هر یک از اعضای این شورا آمده است:

«بنا بر نقش مهم حوزه چاپ و بسته‌بندی در آفرینش و گسترش فرهنگ و هنر و اندیشه و جایگاه جشنواره ملی چاپ در بازنمایی این عرصه و گرامیداشت فعالان آن، نظر به پیشینه و تخصص جنابعالی و به استناد مفاد آیین‌نامه برگزاری جشنواره چاپ، به عنوان عضو شورای سیاستگذاری نوزدهمین دوره این جشنواره منصوب می‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و با ارائه پیشنهادهای سازنده جنابعالی، این دوره از جشنواره متناسب با رویکرد فرهنگی و محتوایی، با موفقیت برگزار شود.»

کد خبر 4669848

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صنعت چاپ محسن جوادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اکرم رجای، معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه گفت: جشنواره گل و گلاب به منظور ترویج فرهنگ‌های سنتی، ایرانی و اسلامی و ایجاد نشاط اجتماعی به مدت 20 روز در بوستان پرواز برگزارمی‌شود.

وی افزود: این جشنواره با اجراي برنامه‌های شاد، برگزاری آئین گلابگيری و عرضه فرآورده های گلاب و عرقيجات همراه است.

معاون شهردار منطقه2 گفت: غرفه‌های متنوعی در این جشنواره پیش‌بینی شده است و همه روزه از ساعت 11 صبح پذیرای شهروندان است.

به گفته وی، بخش‌های دیگری نیز در این مجموعه وجود دارد همچون بخش برنامه‌های فرهنگی که از ساعت ۱۹ اجرا می شود.

لازم به ذکر است غرفه‌های نوشیدنی تهیه شده با شربت‌های گیاهی، عرقیات، غرفه تاج گل با گل محمدی تازه، گل های آپارتمانی غرفه گریم کودک، غرفه عرق گیری زنده و تشریح فرایند گلابگیری از برنامه های این جشنواره است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • ایمانی پور: سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • از طرح‌های کاربردی در حوزه حکمرانی فرهنگی حمایت می‌شود
  • واگذاری تنظیم بازار کسب و کارهای بازی‌محور به وزارت فرهنگ
  • مدیرکل حوزه ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران منصوب شد
  • بوستان پرواز میزبان جشنواره گل و گلاب تهران
  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق
  • انتصاب معاون بین الملل بنیاد سعدی
  • برگزاری شورای سیاستگذاری کنگره ملی سرداران شهید در استان البرز
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد