Web Analytics Made Easy - Statcounter

عیسی امامی روز پنجشنبه در دیدار با استاندار اصفهان در استانداری اظهارداشت: این بانک با هدف حمایت از اقشار آسیب پذیر به روش پرداخت تسهیلات با سهولت بیشتر و در کمترین زمان، این راهبرد حمایتی به ویژه در حوزه زنان سرپرست خانوار در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: در حوزه های درمانی، پزشکی، امور خیرخواهانه و مسئولیتهای اجتماعی در سه ماهه آخر سال گذشته ۱۹۰ میلیارد ریال تسهیلات در کشور پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران، توجه به اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی با عقد تفاهم نامه با دستگاه ها در زمینه های مختلف را از جمله دیگر رویکردهای این بانک برشمرد.

امامی تصریح کرد: روش تعهدی بزرگترین مشکل بانک هاست به این معنا که مشتری باید پول را سپرده کند و پس از طی شدن زمان مورد نظر، تسهیلات دریافت کند و این موضوع برای بسیاری از مشتریان که در گیر و دار مشکلات هستند خوشایند نیست و این سپرده‌گذاری نیز بر مشکلات آن‌ها خواهد افزود.

وی اضافه کرد: برای رفع این نقص طرح همیاران مهر آغاز شد که در قالب آن بدون معطلی تسهیلات در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

امامی با اشاره به اهمیت کمک رسانی و مساعدت در مواقع بحرانی تصریح کرد: در سیل گلستان، لرستان و خوزستان ارایه تسهیلات صفر تا چهار درصد برای مناطق حادثه دیده انجام گرفت.

وی افزود: این بانک پنج درصد از منابع قرض الحسنه کشور را در اختیار دارد اما ۲۵ درصد از ارایه تسهیلات قرض الحسنه را انجام می دهد.

عضو هیات مدیره این بانک اضافه کرد: در چند سال اخیر حدود ۶۳ هزار میلیارد ریال منابع را به دست آوردیم و در چند سال اخیر توانستیم ۱۱۰ هزار میلیارد ریال جذب کنیم و این امر با حمایت و کمک و هماهنگی دولت انجام شد.

امامی بیان کرد: این بانک در ابتدا با ۲,۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار کار خود را آغاز کرد و اکنون توانست ۱۹۲ هزار میلیارد ریال منابع را جذب و مدیریت کند و این نشان از اعتماد و درایت این بانک دارد.

وی با بیان اینکه ارائه تسهیلات ۰ تا ۴ درصد در این بانک انجام می‌شود گفت: ۹۳ درصد از هزینه های بانک نیز با درآمدهای عملیاتی محقق می‌شود.

بانک قرض الحسنه مهر ایران در کل کشور ۵۲۶ شعبه در اصفهان ۳۲ و در کلانشهر اصفهان ۱۶ شعبه دارد.

/ ‏۶۰۲۶/‏۶۰۲۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آسیب های اجتماعی اقتصادی بانک اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند

انسیه خزعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه به دنبال کسب و کار بانوان برای بهبود شرایط معیشت آنها هستیم، ابراز داشت: به این منظور تلاش شد تا سهم پرداخت مشاغل خانگی به بانوان افزایش یابد.

وی ضمن بیان اینکه طی سال گذشته ۸۰ درصد تسهیلات پرداختی مشاغل خانگی به بانوان پرداخت شد، افزود: هدف از این مهم استقلال مالی، توانمند سازی بانوان و زنان سرپرست خانوار است.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور از کاهش دو درصدی نرخ بیکاری بانوان طی سال گذشته در کشور خبر داد و ابراز داشت: می‌توان گفت پرداخت تسهیلات اشتغال خانگی توانسته در این کاهش بیکاری اثر گذار باشد.

خزعلی ضمن بیان اینکه برای سال جاری نیز روند کاهش نرخ بیکاری برای بانوان در دست پیگیری است، تصریح کرد: امیدواریم بانک‌ها نیز برای پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به بانوان همکاری بیشتری داشته باشند.

وی ضمن بیان اینکه در کنار همه اینها بازار فروشی نیز برای تولیدات بانوان نیز لازم است، افزود: مکان‌یابی برای این بازارچه‌ها و ایجاد یک پلتفرم مجازی در دست اقدام قرار دارد.

کد خبر 6081835

دیگر خبرها

  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • تظلم خواهی کارکنان ادغامی بانک سپه
  • شرایط پرداخت وام ازدواج در سال ١۴٠٣ چیست؟
  • پیگیری تامین منابع مالی طرح کمربندی قم در دیدار با رئیس بانک ملی ایران
  • کاهش ۲ درصد نرخ بیکاری بانوان/ تسهیلات اثر گذار بودند
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • نظر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعطیلی پنجشنبه و کاهش ساعت کار بخش خصوصی
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد