Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@00:15:52 GMT

قیمت انواع سکه و دلار در بازار +جدول

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۰۰۸۵

قیمت انواع سکه و دلار در بازار +جدول

امروز در تهران هر دلار آمریکا با قیمت ۱۱هزار و ۴۹۰ تومان، یورو با قیمت ۱۳ هزار و ۳۹۷ تومان و درهم امارات با نرخ ۳ هزار و ۲۹۲ تومان عرضه شد.

به گزارش مشرق، امروز پنج‌شنبه و تا لحظه تنظیم این گزارش، در بازار تهران هر گرم طلای ۱۸ عیار به قیمت ۴۰۰ هزار تومان عرضه شد و مظنه مثقال طلا در تهران یک‌میلیون و ۷۳۴ هزار تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید بازار متشکل ارزی نرخ را کاهش می‌دهد؟

امروز سکه طرح قدیم با قیمت ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ‌سکه طرح جدید با قیمت ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان، ‌نیم سکه با قیمت ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان، ربع سکه با قیمت یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و سکه گرمی با قیمت ۹۴۰ هزار تومان عرضه شد.

اونس طلا امروز در بازارهای جهانی ۱۴۲۱ دلار بود.

امروز دلار با قیمت ۱۱۴۹۰ تومان، یورو با قیمت ۱۳۳۹۷ تومان، درهم امارات با نرخ ۳۲۹۲ تومان و پوند انگلیس با قیمت ۱۵۰۹۳ تومان در تهران عرضه شد.

پیگیری خبرنگاران از بازار ارز فردوسی، حاکی از آن است که به دلیل روند رو به کاهش نرخ انواع ارز و طلا در بازار، تقاضای خرید پایین است.

انواع ارز و طلا قیمت سکه تمام بهار آزادی ۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان سکه طرح قدیم ۳ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان نیم سکه ۲ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان ربع سکه یک‌میلیون و ۳۵۰ هزار تومان سکه گرمی ۹۴۰ هزار تومان  هر گرم طلای ۱۸ عیار ۴۰۰ هزار تومان اونس ۱۴۲۱ دلار  دلار ۱۱۴۹۰ تومان یورو ۱۳۳۹۷ تومان درهم ۳۲۹۲ تومان پوند ۱۵۰۹۳ تومان

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه نجفی بازار سکه و ارز اخبار خودرو سکه ارز دلار تردد قیمت ارز و سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت شاهین در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت انواع شاهین در بازار امروز مشخص شد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ با کارکرد ۳۹ هزار کیلومتر امروز چهارم اردیبهشت ۶۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با کارکرد ۴۷ هزار کیلومتر ۶۵۰ میلیون تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع شاهین در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار آزاد +جدول
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۳ اردیبهشت
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول