Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، نوید قندی با اعلام این خبر گفت: درخشش فنی بازیکنان هندبالیست تربت‌جامی در مسابقات دانش‌آموزی مقطع «متوسطه اول» استان خراسان رضوی باعث شد ۵ هندبالیست نونهالان به اردوی آماده‌سازی تیم منتخب دانش‌آموزی خراسان رضوی دعوت شده و نشان دهند که تربت‌جام به قطبی از هندبال استان رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی حضور نونهالان در اردوی آماده‌سازی تیم منتخب دانش‌آموزی خراسان رضوی را بیانگر برنامه‌ریزی‌های مدون برای تیم‌های پایه در رشته هندبال دانست و افزود: امیدواریم با توجه به قابلیت‌های فنی بازیکنان شاهد حضور بیشتر این بازیکنان در تورنمنت‌های مهم کشوری باشیم.

قندی با تأکید بااینکه هدف از آماده‌سازی نونهالان در سطح قهرمانی است اضافه کرد: اغلب بازیکنان ما تجربه خوبی در تورنمنت‌های کشوری دارد و ما برای پیشرفت این آینده‌سازان ورزشی قطعاً برنامه‌های منظم در حوزه قهرمانی خواهیم داشت.

گفتنی است: بازیکنان دعوت‌شده به اردوی آماده‌سازی منتخب دانش‌آموزی خراسان رضوی سروش مرادلی، نعیم اباذری، ابوالفضل عرب، آرمین احمدی و عماد نوروزی می‌باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راگبی‌بازان بجنوردی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، دعوت‌شدگان به اردوی تیم ملی راگبی ۱۵ نفره ویژه آقایان مشخص شدند.

بعد از درخشش راگبی‌بازان بجنوردی در مسابقات قهرمانی کشور، حامد شریفان و امین ناصری به این اردو دعوت شدند.

کد خبر 6080261

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۵ هزار دانش‌آموز به اردوی راهیان‌نور و پیشرفت
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • بازگشت ۷ واحد راکد در تربت حیدریه به چرخه تولید
  • اعلام گروه‌های منتخب جشنواره آیین‌های نمایشی روستایی رضوی
  • ۲ میلیون دانش آموز حافظ قرآن هستند
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • اردوی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در شهرکرد
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی
  • راگبی‌بازان بجنوردی به اردوی تیم ملی دعوت شدند
  • راهیابی دو والیبالیست از مهاباد و بوکان به اردوی تیم ملی