Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@08:24:58 GMT

پیروزی مقتدرانه جوانان والیبال ایران مقابل تونس

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۰۲۷۴

پیروزی مقتدرانه جوانان والیبال ایران مقابل تونس

تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار از رقابت‌های قهرمانی جهان با نتیجه قاطع ۳ بر صفر تونس را شکست داد.

به گزارش ایسنا، تیم ملی والیبال جوانان ایران از ساعت ۱۳:۰۰ ظهر امروز (پنج‌شنبه) ۲۷ تیر ماه ۱۳۹۸، در نخستین بازی خود از رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان ۲۰۱۹ در بحرین با نتیجه قاطع ۳بر صفر تیم ملی تونس را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان بهروز عطایی از ست نخست برتری کاملی به حریف داشتند و در ست اول با نتیجه ۲۵ - ۱۳ به برتری رسیدند. ملی‌پوشان ایران ست دوم و سوم بازی را نیز به ترتیب با نتایج ۲۵ - ۱۹ و ۲۵ - ۱۹ پیروز شدند تا در مجموع، ۳بر صفر نخستین دیدار خود را با برتری پشت سر بگذارند.

والیبالیست‌های جوان ایران در مرحله گروهی این مسابقات با تیم‌های تونس،‌ روسیه و جمهوری چک هم گروه هستند که به این ترتیب، فردا (جمعه) ۲۸ تیر ماه در دومین بازی خود از این رقابت‌ها ساعت ۱۵:۳۰ به وقت ایران، مقابل تیم ملی روسیه قرار می‌گیرند.

امیرحسین اسفندیار (کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان ایران) با کسب ۱۱ امتیاز در طول این دیدار، امتیاز آورترین بازیکن ایران شد. شاگردان عطایی در این بازی عملکرد خوبی در زدن سرویس داشتند و ۱۳ امتیاز سرویس را کسب کردند. 

ترکیب تیم ملی والیبال جوانان ایران در قهرمانی جهان:
۱- امیرحسین اسفندیار
۲- سهیل کمال‌آبادی
۳- احسان دانش‌دوست
۴- مرتضی شریفی
۵- پوریا یلی
۶- بردیا سعادت
۷- امیرحسین توخته
۸- مهدی جلوه
۹- مهران فیض امام‌دوست
۱۰- امیرمحمد فلاحت‌خواه
۱۱- امیرحسین صابری
۱۲- محمدرضا حضرت‌پور

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي واليبال جوانان والیبال قهرمانی جوانان جهان 2019 بحرین واليبال بهروز عطایی تونس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مرحله ‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند، امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین) با دو دیدار رده‌بندی و فینال پیگیری شد.

تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) که برای رسیدن به دیدار فینال شش پیروزی برابر هند، مالدیو، قطر، اندونزی، ژاپن و تایلند به دست آورده بود، در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) رفت.

پورعسگری و آقاجانی در این دیدار با نتایج ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۸ مغلوب حریف قدرتمند خود شدند تا به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره اکتفا کنند.

والیبال ایران سال ۱۴۰۳ را با عنوان نائب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و این تیم امروز در سامیلا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا در مجموع از زمانی که میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شده است، در مدت یک ماه سه مدال برای والیبال ایران ضرب شده باشد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده) نیز در این رقابت‌ها حضور داشت که در مرحله مقدماتی دو برد و یک شکست به دست آورد و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شد.

میرزاعلی و خاکی زاده در مرحله نخست حذفی به مصاف استرالیا یک رفت و دو بر صفر با امتیاز مشابه ۲۱ بر ۱۸ مغلوب حریف قدرتمند خود شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. حسن بازدرهوا نیز به عنوان داور در این رقابت‌ها چندین قضاوت داشت.

تیم‌های تایلند یک و نیوزیلند یک نیز در مسابقه رده‌بندی تور آزاد آسیایی سامیلا به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده نیوزیلند دو بر یک حریف خود را شکست داد و به مقام سومی و مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

دیگر خبرها

  • صعود مقتدرانه رم و حذف لیورپول؛ لورکوزن در انگلیس تاریخ‌سازی کرد
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی ایران در رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی جام عبداله موحد
  • ایران، قهرمان رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جام عبداله موحد
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • سهم سی درصدی والیبال آذربایجان غربی از اردوی تیم ملی
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • یک ماه و سومین مدال: این والیبال است