Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ علی آقا کارخانه سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در روز‌های اخیر وقوع چند فقره سرقت از انباری در محله یوسف آباد به کلانتری ۱۲۵ یوسف آباد اعلام شد که ماموران کلانتری پس از حضور به نشانی‌های اعلامی تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

او گفت: در یکی از محل‌ها مشخص شد، مردی میانسال که لباس رسمی بر تن دارد به همراه ساک و تعدادی وسایل از محل مسکونی خارج و سوار یک دستگاه خودروی سواری شده است که راننده آن جلوی محل مسکونی منتظر وی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرکلانتر سوم پایتخت با اشاره به اینکه مالک خودروی سواری شناسایی و مشخص شد که وی راننده تاکسی اینترنتی است، عنوان کرد: وی در تحقیقات پلیسی اظهار کرد که به درخواست متهم به آن محل مراجعه کرده و این فرد مدعی شده که مسافر است و قصد مسافرت دارد و این مرد را به نشانی اعلامی برده ام.

به گفته سرهنگ کارخانه پس از شناسایی مخفیگاه متهم، با هماهنگی مقام قضائی سارق در مخفیگاهش دستگیر شد و در بازرسی از آن محل تعدادی اموال مسروقه از قبیل تلویزیون، ظروف عتیقه، مواد غذایی، تجهیزات صنعتی و ... کشف شد.

سرکلانتر سوم پلیس پیشگیری پایتخت با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و پیش‌تر به جرم سرقت دوچرخه مدتی را در زندان به سر برده و اخیرا از زندان رهایی پیدا کرده است.

سرهنگ کارخانه با اشاره به اینکه تعدادی از اموال کشف شده به مال باختگان تحویل شده، به شهروندان توصیه کرد که از بازگذاشتن درب ورودی ساختمان‌ها اجتناب کرده و قفل‌هایی با ایمنی بیشتر بر روی درب انباری‌ها نصب کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، سرهنگ موسی بهاری افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان به بهانه وام ازدواج، موضوع شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم ویژه مبارزه با جرایم سایبری انتظامی شهرستان قرار گرفت.

او اضافه کرد: کارشناسان پلیس فتا با پایش صفحات مجازی و رصد اقدامات مجرمانه، موفق به شناسایی متهم شده و او را با هماهنگی قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی تصریح کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری واقع شده‌اند، می‌توانند برای اعلام شکایت و تشکیل پرونده به پلیس فتای انتظامی بوکان مراجعه کنند.

سرهنگ بهاری بیان کرد: اگر متقاضیان قبل از هرگونه پرداختی یا ارائه مدارک شناسایی برای تحقیق و استعلام صحت پرداخت وام از طریق بانک مربوط اقدام کنند، به آسانی از وقوع این نوع کلاهبرداری ها پیشگیری می شود.

دیگر خبرها

  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ سارق زورگیر دستگیر شد
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • قاتل فراری در شوش دستگیر شد
  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • کلاهبردار وام ازدواج در بوکان دستگیر شد
  • سارق ۴۰ میلیارد طلا از منازل شهرکرمان دستگیرشد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ ۴ سارق دستگیر شدند