Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات گفت: دره عمیق دیجیتال به معنای اختلاف میان فهم مدرن و سنتی است و به دلیل مدیران سنتی که به صندلی های خود چسبیده‌اند ایجاد شده است.به گزارش بلاغ، محمدجواد آذری جهرمی  در نشست ایران هوشمند گفت: مردادماه، برای من ماه خاصی است. در مرداد سال ۹۶ از دفتر رئیس جمهور با من تماس گرفتند و ایشان خواستار دیدار من شدند و جلسه‌ای برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مهمترین دغدعه های ایشان در آن زمان ایجاد اشتغال بود و ایشان گفتند باید ۱۰۰ هزار شغل ایجاد شود. البته در جلسه معرفی من به مجلس ایجاد ۳۰۰ هزار شغل عنوان شد. ما باید بر این اساس برنامه ریزی می‌کردیم.

وی افزود: در همین راستا جلساتی با شرکت‌های شکست خورده برگزار کردیم و مطالعات ما نشان داد در اقتصاد دیجیتال زمان را از دست داده‌ایم. مشکل ما در مورد زمان است.

وی گفت: نقش دولت‌ها در زمان تحول دیجیتال این است که در عرصه دیجیتال از تصدی گری به رگولاتوری و توانمندی سازی حرکت کنند. باید تصدی گری را کم می‌کردیم و توانمندسازی بخش خصوصی را گسترش می‌دادیم.

وزیر ارتباطات ادامه داد: در ابتدای وزارت تصورمان از مفهوم شکاف دیجیتال این بود که بین خدمات، توسعه و پوشش روستا و شهر، عدالت را برقرار کنیم اما بعداً فهمیدیم این شکاف دره عمیقی است. دره عمیق دیجیتال به معنای اختلاف میان فهم مدرن و سنتی است و به دلیل مدیران سنتی که به صندلی‌های خود چسبیده‌اند ایجاد شده است.

جهرمی تصریح کرد: مانع دیگر تحریم است. البته در این میان رئیس جمهور، ما را تنها نگذاشتند و جوانان کار اصلی را انجام دادند. جوانان استارتاپی ایران افتخارآفرین هستند.

وزیر ارتباطات در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ما به سراغ توانمندسازی و تسهیل گری رفتیم. نتیجه آن شد که بعد از دو سال طرحی را ارائه کردیم. این طرح که بعد از ٩ ماه به تصویب رسید همان آئین نامه نوآفرینی بود. این آئین نامه قیف ورودی استارتاپ ها را بزرگ‌تر کرد و جنب و جوشی را به وجود آورد. همچنین موانع بیمه، مالیات و مجوز را برطرف می‌کند.

وی گفت: با کمک این آئین نامه شرکت‌هایی که از صفر تا ۵۰۰ میلیون تومان در سال درآمد دارند توانمند می‌شوند.

جهرمی در پایان گفت: این کل موضوعی است که در حال رخ دادن است. همه محدودیت‌ها برای ما فرصت است و می‌توان آینده روشن را ایجاد کند. آینده روشن همان ایران هوشمند است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی جنسیس نیولون، پیش‌نمایش شاسی‌بلند پرچم‌دار GV90 (+عکس)

جنسیس برای نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۲۴ شاسی‌بلند کانسپتی بنام نیولون (Neolun) را تدارک دیده است. این پیش‌نمایش یک شاسی‌بلند پرچم‌دار و سه ردیفهٔ لوکس است.

به گزارش پدال، نیولون ظاهر جعبه‌ای شکل منحصربه‌فردی دارد که هرچند در قسمت جانبی تا حدودی میباخ GLS را به یاد می‌آورد اما در جلو و عقب از چراغ‌های آشنای دوخطی جنسیس استفاده می‌کند.

این کانسپت در بیرون طرح دورنگ مشکی نیمه‌شب و آبی مجاستیک دارد درحالی‌که داخل آن با چرم رویال به رنگ نیلی زیبایی پوشیده شده است. در کابین نیولون شاهد دو ردیف صندلی مجلل هستیم که صندلی‌های جلو قابلیت چرخش به سمت عقب را دارند تا فضایی شبیه سالن نشیمن را ایجاد کنند.

در اینجا همچنین دو نمایشگر از سقف قسمت عقب خودرو باز می‌شود و یک سیستم صوتی ویژهٔ پیشرفته نیز تجربهٔ شنیداری کاملاً فراگیر و شبیه سالن کنسرت را فراهم می‌کند.

یکی دیگر از مزایای منحصربه‌فرد این خودرو، سیستم گرمایش ویژه‌ شامل المنت‌هایی روی دری‌ها، کف خودرو، داشبورد و پشتی صندلی‌ها می‌شود. این سیستم از سیستم گرمایش تابشی کره‌ای Ondol الهام گرفته است که در خانه‌های این کشور استفاده می‌شود. علاوه بر این، جنسیس برای نیولون درهای متقارن را در نظر گرفته است که با حذف ستون B، کابین را بزرگ‌تر نشان می‌دهد و دسترسی آسان را فراهم می‌کند.

این‌ها اما صرفاً ویژگی‌های فانتزی نیستند که هرگز تولید نشوند زیرا به گفتهٔ جنسیس، امکان تولید درهای متقارن وجود دارد. همچنین سیستم سرگرمی عقب و گرمایش تابشی هم احتمالا ارایه می‌شوند. هرچند کانسپت نیولون به دو ردیف صندلی مجهز است اما میدانیم که GV90 تولیدی با سه ردیف صندلی ارائه خواهد شد.

البته امکان تولید نسخهٔ لوکس‌تر این شاسی‌بلند کره‌ای با چهار صندلی به سبک میباخ هم وجود دارد. جنسیس فعلاً حرفی در مورد پیشرانه و قیمت این کانسپت نزده است ولی قرار است تا پیش از پایان امسال نسخهٔ تولیدی آن را ببینیم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محفل امام حسنی ها رویداد قرآنی بزرگ و غرور آفرین بود
  • خودرو GWM Tank ۵۰۰ مدل ۲۰۲۴ چه مشخصاتی دارد؟
  • (تصاویر) کره‌ای‌ها به رقابت با میباخ و بنتلی می‌روند
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم +فیلم
  • سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد را از همین ماه اجرایی می‌کنیم
  • بهادری جهرمی: افزایش جرایم رانندگی و ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد تصویب شد
  • معرفی جنسیس نیولون، پیش‌نمایش شاسی‌بلند پرچم‌دار GV90 (+عکس)
  • عکس/ حضور علی بهادری جهرمی در محفل قرآنی
  • انجام ۵۲ پرواز فوق‌العاده در مسیر‌های داخلی طی ۱۲ روز گذشته
  • فیلم/ پخش افطاری بر روی صندلی‌های ورزشگاه آزادی