Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مژگان سلطانی، رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: طرح ارزیابی قامتی زنان شاغل تصویب شده و این طرح از نیمه دوم مرداد ماه در اردبیل اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه شروع این طرح از شهر اردبیل خواهد بود افزود: در فاز اول بانوان شاغل از ۳۰ دستگاه اجرایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تشریح کرد: همچنین مشابه این طرح در شش ماهه دوم سال‌جاری با همکاری سازمان آموزش و پرورش استان، بین کادر مدارس اجرا خواهد شد.

سلطانی تصریح کرد: در جهت تسهیل در کار‌ها مقرر شد این طرح در محل ادارات با حضور کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان اجرا شود و دو پایگاه ثابت نیز به این منظور ایجاد می‌شود.

وی بیان کرد: طرح ارزیابی قامتی زنان روستایی به مدت دو سال متوالی در روستا‌ها اجرا می‌شود بطوری‌که در سال ۹۷ در ۴۰ روستای استان اجرا شد.

رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: طرح ارزیابی قامتی زنان روستایی در سال‌جاری نیز در ۶۰ روستا اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح

طرح ارزیابی قامتی زنان روستایی در اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش بانوان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور

ابراهیم احدی با اشاره به لغو عملیات اخیر ثبت‌نام و اعزام عمره در سال ۱۴۰۲ و قبل از ماه رمضان به دلایل فنی گفت: با پیگیری‌های سازمان حج و زیارت ، وزارت امور خارجه و نهادهای مرتبط مشکلات مربوطه رفع شده و در محدوده زمانی باقی مانده از ماه شوال فرصت اعزام محدود عمره برای زائران عمره این استان نیز فراهم شده است.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل افزود: با توجه به قرار گرفتن در آستانه عملیات حج تمتع و فرصت اندک باقی مانده، سازمان حج و زیارت تصمیم بر اعزام بخشی از عمره‌گزاران کرد تا ادامه عملیات را پس از حج تمتع پیگیری کند.

به گفته او، در استان اردبیل بر اساس ظرفیت موجود کشوری ثبت‌نام عمره‌گزاران بر اساس اولویت تاریخ واریز وجه دوره قبلی از زائران ثبت‌نام شده بوده و اعزام این افراد در دستور کار قرار گرفت.

احدی افزود: در استان اردبیل ۳۹ نفر در این مرحله ثبت‌نام کردند که به صورت یک کاروان مشترک با استان آذربایجان غربی ششم اردیبهشت از طریق ایستگاه پروازی شهر تبریز عازم سرزمین نور خواهند شد.

مدیر حج و زیارت استان اردبیل گفت: برنامه‌های تداوم سفرهای عمره و اعزام زائرانی که سفر آنها اخیرا لغو شده ، پس از موسم حج از طریق اطلاعیه‌های سازمان حج و زیارت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • شور ساحری در صحنه سیرک
  • رشد بیماری‌های غیرواگیر در جامعه نگران کننده است
  • اعزام اولین گروه از زائران عمره استان اردبیل به سرزمین نور
  • صدور و تمدید ۱۸۸ فقره پروانه استاندارد در استان اردبیل
  • بسترسازی برای اعتلای ورزش اردبیل
  • ورزش ممکن است پیری را معکوس کند
  • جنگیدن برای ذائقه‌سازی مخاطب موسیقی بسیار سخت شده است
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • اعلام جزییات تور کنسرت‌های داود آزاد و «دف نوازان حیران»
  • داود آزاد و دف نوازان حیران به صحنه می‌روند