Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبران برجسته مخالفان سوریه امروز (پنج‌شنبه) ادعا کردند، روسیه طی روزهای گذشته نیروهای ویژه‌ای را به منظور مبارزه در کنار نیروهای سوریه در تلاش برای تحقق دستاوردهایی در حملات مداوم علیه تروریست‌ها در شمال غرب این کشور گسیل کرده است.

به گزارش ایسنا، رهبران مخالفان سوریه به رویترز مدعی شدند، به رغم تمرکز افسران و نظامیان روس در پشت خطوط مقدم درگیری به طوریکه عملیات را اداره می‌کنند و با تک‌تیراندازان به کمک ارتش سوریه می‌آیند و موشک‌های ضد تانک شلیک می‌کنند، این برای اولین بار است که مسکو نیروی زمینی به میدان جنگی می‌فرستد که عملیاتش از اواخر ماه آوریل یعنی از بیش از دو ماه قبل آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناجی مصطفی سخنگوی "جبهه ملی آزادسازی" که مورد حمایت ترکیه است به رویترز ادعا کرد، این نیروهای ویژه روسیه در حال حاضر در میدان جنگ حضور دارند.

نیروهای زمینی روسیه در کنار نظام سوریه برای کنترل بر منطقه استراتژیک الحمیمات در شمال حماة وارد عملیات شدند.

مصطفی مدعی است: زمانی که نیروهای سوریه در بازپس‌گیری این منطقه شکست خوردند نیروهای روسیه به طور مستقیم مداخله کردند و جنگنده‌های روسیه بیش از ۲۰۰ سورتی پرواز انجام دادند.

همچنین به ادعای جمیل صالح، سرکرده گروه "جیش العزة"، نظام سوریه ناگزیر شده از نیروهای روسیه درخواست کمک کند و با این شدت حملات روسیه انتظار تسلط بر مناطق وسیع و گسترده را دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روسيه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

بنابر گزارش تسنیم، فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا(مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر حیدری، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده، فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ، تبریک گفت.

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898682

دیگر خبرها

  • بازدید السنوار از میدان های جنگ
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • تونل‌های تا ۱۵طبقه زیرزمین به حماس اجازه می‌دهد پابرجا بماند | رهبران ارشد حماس کجا هستند؟
  • هم‌اکنون ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه مستقر هستند
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس