Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:24:20 GMT

صنعت استان اردبیل رونق می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۰۶۵۱

صنعت استان اردبیل رونق می‌گیرد

اکبر بهنام جو روز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت روز ملی صنعت، معدن و تجارت در اتاق بازرگانی اردبیل افزود: با توجه به رونق و توسعه واحدهای تولیدی و همچنین احیای واحدهای راکد سال ۹۸ را می توان به سال رونق صنعت و اقتصاد استان اردبیل نامگذاری کرد.

وی با بیان اینکه اشتغال در حوزه صنعت پایدار و دائمی افزود: در بخش کشاورزی و گردشگری اشتغال فصلی است ولی صنعت در تمام فصول جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او فعال شدن واحدهای تولیدی و صنعتی در استان اردبیل را مورد اشاره قرار داد و گفت: مدیران دستگاه های اجرایی و بانک‌ها در رفع موانع تولیدی و صنعتی و خروج از رکود تلاش بیشتری داشته باشند.

بهنامجو بابیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی در استان با یکدلی و یکپارچگی انجام می‌شود، افزود: تحریم‌های ظالمانه دشمن و ایجاد ناامنی اقتصادی در جامعه نمی‌تواند به اراده آهنین صنعتگران و سرمایه‌گذاران در راستای ایجاد اشتغال و رونق تولید تاثیر داشته باشد.

استاندار اردبیل از برگزاری همایش مدیران بانک‌ها در اردبیل خبر داد و افزود: این همایش با محوریت بانک ملی و مشارکت بانک‌های خصوصی که با حضور نماینده سازمان مدیریت برنامه و بودجه کشور برگزار می شود برای استان اردبیل فرصت خوبی را بوجود می آورد.

در این جلسه از تولید کنندگان و صنعتگران نمونه استان اردبیل تجلیل شد.

۷۱۱۰/‏۶۰۱۶

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صنعت اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است

استاندار خراسان شمالی، گفت: فعال شدن صنایع راکد، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و تکمیل پروژه‌ها و بالاخره تحقق جهش تولید در استان نیازمند تسهیلات است و نقش بانک‌ها در این خصوص بسیار ویژه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمدرضا حسین‌نژاد در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان با اشاره به وضعیت راکد واحدهای تولیدی استان، اظهار داشت: فعال شدن صنایع راکد، افزایش ظرفیت واحدهای تولیدی و تکمیل پروژه‌ها و بالاخره تحقق جهش تولید در استان نیازمند تسهیلات است و نقش بانک‌ها در این خصوص بسیار ویژه است.

استاندار خراسان شمالی ضمن تقدیر از عملکرد بانک‌ها در سال 1402 افزود: برخی صنایع و واحدهای تولیدی کوچک برای فعالیت، نیازمند حداقل تسهیلات هستند که در همین راستا باید بانک‌ها با ارائه تسهیلات نقش خو را در این امر مهم ایفا کنند.

وی در ادامه افزود: در ابتدای سال باید بانک‌های استان با کارشناسی و به صورت علمی سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند تا سطح توقع استان از اعتبارات کشوری و بانک مرکزی معلوم و گام‌های اساسی در راستای جهش تولید در استان برداشته شود.

در این نشست معاون اقتصادی استاندار به مواردی از اقدامات این کمیسیون در سال گذشته اشاره کرد و با اشاره به اینکه بانک‌ها بازوی اقتصادی دولت هستند، گفت: تعداد صنایع بزرگ استان  محدود هستند اما منابع همین صنایع نیز در استان متمرکز نیست که باید اعتماد این صنایع به بانک‌های استان و کمک آنها به منابع بانک های استان ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فعال شدن صنایع راکد در گرو همکاری بانک‌ها است
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی اردبیل
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • تعیین مسئول ویژه پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان اردبیل ضرورت دارد
  • تعیین مسئول ویژه برای پیگیری و حل مشکلات واحدهای تولیدی
  • ایجاد اشتغال برای ۹۲ هزار نفر در شهرکهای صنعتی طی سال ۱۴۰۲