Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دیوان محاسبات کشور با اشاره به اینکه در سال گذشته چند مورد اختلاس در ادارات آذربایجان‌غربی گزارش شده، گفت: به تمام این موارد رسیدگی شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم‌نیوز، عادل آذر صبح امروز و در سومین جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی که با حضور مدیران ارشد استانی در استانداری ترتیب یافت، اظهار داشت: دیوان محاسبات کشور نظارت خود را بر فعالیت مدیران به‌عنوان ویترین و نماد فعالیت و عملکرد دولت و نظام انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، افزود: در این زمینه با همکاری دستگاه‌های مختلف و نیز همراهی مسئولان شاهد بهبود وضعیت و نیز اثرپذیری بررسی‌ها بوده‌ایم.

رئیس دیوان محاسبات کشور، عنوان کرد: متاسفانه طی سال گذشته برخی اخبار ناخوشایند در خصوص اختلاس‌های رخ داده در دستگاه‌های دولتی منتشر شد که در این زمینه تمام تلاش دستگاه‌های نظارتی بر رفع مشکلات موجود بود.

وی، ادامه داد: برخی دستگاه‌های مستقر در آذربایجان‌غربی نیز از گزارشات اختلاس برخوردار بودند که با بررسی‌های به موقع شاهد توقف روند و تشکیل پرونده‌ها و رسیدگی‌های مسئولین مرتبط بودیم.

آذر، بیان داشت: خوشبختانه شاهد همکاری مسئولان ارشد در دستگاه‌های دولتی با دیوان محاسبات هستیم که همین موضوع زمینه‌ساز رشد و ارتقای فعالیت‌ها و موفقیت‌ها در جلوگیری از بروز برخی تخلفات بوده است.

وی، همچنین در خصوص عزم دیوان محاسبات برای مبارزه با فساد در ادارات و دستگاه‌های دولتی، گفت: در این زمینه با تمام توان آماده ادامه مسیر هستیم و در صورت وجود گزارشات نیز به طور سریع به آن‌ها رسیدگی می‌کنیم.

در این جلسه، استاندار آذربایجان‌غربی نیز ضمن تقدیر از اقدامات دیوان محاسبات در رسیدگی به پرونده‌های تخلفات در ادارات، گفت: این اقدامات موجب اعتماد عمومی به بدنه دولت و نظام می‌شود.

وی، اضافه کرد: مبارزه با فساد در تمام دستگاه‌های و ادارات شرط اصلی برای جبران عقب‌ماندگی های موجود در استان‌هایی نظیر آذربایجان‌غربی است و در این مسیر نیازمند همراهی دستگاه‌های نظارتی نظیر دیوان محاسبات هستیم.

محمدمهدی شهریاری، ضمن اشاره به برخی تخلفات رخ داده در دستگاه‌ها، از نهادهای نظارتی درخواست کرد تا نسبت به چنین موضوعاتی دقت نظر بیشتر داشته و در راستای شفاف‌سازی این موارد تلاش کنند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت و جایگاه نماز جمعه و نیز لزوم اهتمام مسئولان و مدیران به این فریضه، خاطرنشان کرد: بر اساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی و همزمان با چهلمین سالروز اقامه نماز جمعه، امیدواریم شاهد حضور پرشورتر و پررنگ‌تر مسئولان و مدیران دولتی در آیین نماز جمعه استان و شهرستان‌ها باشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی، خواستار ورود جدی شورای اداری استان به موضوع اقتصاد و معیشت شد و گفت: در این زمینه نیازمند ورود جدی‌تر و ویژه مسئولان هستیم تا شاهد بهبود روند زندگی مردم و نیز حل مشکلات موجود اقتصادی باشیم.

سخنرانی تعدادی از معاونین و مدیران کل ستادی استانداری و نیز اظهارنظر نماینده مردم ارومیه در مجلس در خصوص جایگاه نماز جمعه از دیگر بخش‌های جلسه شورای اداری آذربایجان‌غربی بود.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی گاز در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی اعلام کرد: با توجه به انجام عملیات توسعه شبکه گاز رسانی در خیابان لطفی واقع در روستای قره حسنلوی روضه چای، جریان گاز  مشترکان واقع در خیابان لطفی و کوچه‌های منشعب از ساعت ۹ صبح امروز سه شنبه به مدت ۸ ساعت قطع شده است.

مشترکان از دستکاری کنتور  ورگولاتور خود داری کرده و در صورت بروز هرگونه مشکل با تلفن ۱۹۴ امداد گاز تماس بگیرند.

پس از تمام عملیات جریان گاز تمامی مشترکان توسط گروه‌های امداد این شرکت برقرار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • بهره برداری از آب‌های انتقالی به دریاچه ارومیه ممنوع است
  • قطعی گاز در ارومیه
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون متر مکعب آب به دریاچه ارومیه
  • رهاسازی بیش از ۴۴۶ میلیون مترمکعب آب به دریاچه ارومیه
  • انتقاد دیوان محاسبات از افزایش نامتعارف هزینه برخی دستگاه‌ها
  • احداث مجتمع فرهنگی و ورزشی ویژه کارگران در ارومیه
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان غربی تداوم می‌یابد
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ساعات گذشته