Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ارشاد استان خراسان جنوبی گفت: ۱۲ کتاب فروشی خراسان جنوبی در طرح تابستانه کتاب شرکت کردند که ۱۱کتابفروشی در مرکز استان و یک کتابفروشی در شهرستان فردوس است. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، ناصر نبی‌زاده ظهر امروز در بازدید از کتاب فروشی‌های عضو طرح تابستانه کتاب اظهار داشت: طرح جامع یارانه خرید کتاب با عنوان «طرح تابستانه کتاب» همزمان با سراسر کشور در 12 کتابفروشی خراسان جنوبی با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی گفت: این طرح در راستای حمایت از صنعت نشر و نظارت بر آن و در راستای شعار سال 1398 مبتنی بر رونق تولید، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.

وی تصریح کرد: این طرح با عنوان «طرح تابستانه کتاب» با شعار «کتاب، همنشین دلنشین» از 25 تیرماه در سراسر کشور آغاز شده و تا سه مرداد ماه ادامه دارد.

نبی‌زاده یادآور شد: سقف مجاز خرید برای هر خریدار در این طرح حداکثر یک میلیون و 200 هزار ریال است و خریداران می‌توانند در چند نوبت و از چند کتابفروشی، کتاب‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

یزد| پایتخت کتاب ایران میزبان طرح تابستانه کتاب می‌شودمشارکت 660کتابفروشی در طرح تابستانه کتاب 98اصفهان| طرح کتاب‌خوان در حوزه‌های علمیه اصفهان نهادینه می‌شود

مدیرکل ارشاد خراسان جنوبی عنوان کرد: میزان یارانه خرید برای کتاب‌های تالیفی 25 درصد و کتابهای ترجمه شده 15 درصد است که این یارانه مربوط به کتب چاپ شده است و سایر کالاهای فرهنگی را شامل نمی‌شود.

نبی‌زاده با اشاره به اینکه ناشران خراسان‌جنوبی مانند ناشران کشوری با مشکل تأمین کاغذ رو به رو هستند بیان کرد: به‌زودی نمایندگی اتحادیه ناشرین در خراسان‌جنوبی راه‌اندازی می‌شود تا ناشران به صورت مستقیم کاغذ مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی با بیان اینکه در خراسان‌جنوبی 36 کتاب فروشی فعال است یادآور شد: در حال حاضر 27 ناشر در خراسان‌جنوبی مجوز دارند که از این تعداد 22 ناشر فعال هستند.

انتهای پیام/ح

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی از تعمیر و بازسازی، خرید و تجهیز ماشین‌آلات راهداری با اعتبار یک‌هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسن سپاهی با اعلام این خبر اظهار داشت: انجام عملیات راهداری علاوه بر نیروی راهدار باتجربه به ماشین‌آلات راهداری مجهز نیاز دارد و بر این اساس طی سال گذشته این اداره مبلغ یک‌هزار و 320 میلیارد ریال در زمینه تعمیر و بازسازی، خرید تجهیزات ماشین‌آلات راهداری تأمین اعتبار شده است.  

وی گفت: از محل اعتبارات سال 1402 برنامه‌ریزی برای بازسازی 14 دستگاه ماشین‌آلات راهداری، همچنین تعمیر و راه‌اندازی سایر ماشین‌آلات با اعتبار 306 میلیارد ریال انجام و خرید انواع ماشین‌آلات راهداری در مرحله أخذ مجوزهای قانونی و برگزاری مناقصه است.

رئیس اداره ماشین آلات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی به دو هزار و 88 مورد انجام تعمیرات و سرویس ماشین‌آلات طی سال گذشته اشاره کرد و افزود: بدین منظور  45 هزار قطعه انواع لوازم یدکی مورد نیاز خرید و تعویض شده‌اند.  

سپاهی بیان کرد: برای خرید لاستیک، تأمین روغن و سوخت مصرفی و سایر اقلام مصرفی جمعاً 192 میلیارد ریال هزینه شده است. تمامی ماشین‌آلات راهداری مجهز به سامانه‌های ردیاب ماهواره‌ای هستند که عملکردشان از قبیل؛ سرعت، موقعیت، مسیر حرکت، پایش و کنترل آن‌ها در طول شبانه‌روز امکان‌پذیر است.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • کتاب «اوستا علی» در ترازوی نقد اهالی فرهنگ خراسان جنوبی
  • تجهیز ماشین آلات راهداری با اعتبار هزار و ۳۲۰ میلیارد ریال
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • خرید تضمینی گندم از ۲۰ اردیبهشت آغاز می شود
  • رشد چشمگیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • رشد چشم‌گیر خرید تضمینی گندم در خراسان جنوبی
  • بیش از ۴۱ هزار هکتار از اراضی خراسان جنوبی زیر کشت غلات است
  • ارسال ۵۸۷ اثر به دبیرخانه دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور
  • گندم و جو‌های خراسان جنوبی در حال درو هستند