Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@03:16:29 GMT

افزایش ۱۵ درصدی کشت انگور در تایباد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۰۸۰۰

افزایش ۱۵ درصدی کشت انگور در تایباد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد میری مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: در سال زراعی جاری بیش از ۶۶۰ تن انگور از سطح ۱۱۰ هکتار از باغات این محصول در این شهرستان برداشت شد.
وی تصریح کرد: این منطقه در سال زراعی جاری ۱۵۵ هکتار باغ انگور دارد که ۷۰ درصد آن بارور می‌باشد.
مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: در سال زراعی جاری سطح زیر کشت این محصول درتایباد ۱۵ درصد افزایش پیدا کرده که مهمترین ارقام کشت شده از نوع یاقوتی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
ترکمن چهار. عسگری و پیکامی می‌باشد.
میری  افزود: میانگین برداشت این محصول در هر هکتار، در این شهرستان ۶ تن می‌باشد.
وی تصریح کرد: تولید محصول انگور در تایباد بیش از ۴۲۰ خانوار بهره برداری می شود و در سال زراعی جاری در بیش از ۱۰۰ هکتار از باغات انگور تایباد مبارزه بیولوژیکی انجام شد. 
مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: در حال حاضر ۸۰ درصد باغات انگور تایباد در بخش میان ولایت می‌باشد.   انتهای پیام//م.ی باروری ۷۰ درصد  باغات انگور در تایباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری

به گزارش خبرنگار مهر، داوود منظور ظهر پنجشنبه در شورای اداری دامغان به میزبانی فرماندار در قالب سفر استانی دوم هیأت دولت سیزدهم به استان سمنان از پیگیری بهتر شدن وضعیت معیشت کارکنان دولت خبر داد و ابراز کرد: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری رقم خورده است.

وی با بیان اینکه در کنار رشد میزان دریافتی حقوق‌ها، مضافاتی مانند عائله، رفاهی و … کارمندان نیز رشد خوبی کرده است، افزود: در ارتباط با حقوق و دستمزد کارمندان اتفاقات خوبی در کشورمان رخ داده است.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه تلاش شده تا تورم کاهش یابد، گفت: برنامه دولت در سال جاری تلاش مضاعف برای پایین آوردن تورم و رفاه مردم است.

منظور با بیان اینکه دولت تلاش دارد با کاهش بیشتر نرخ تورم رضایت مندی مردم کشورمان را فراهم آورد، بیان کرد: تلاش ما این است که امسال بتوانیم با پایین نگه داشتن تورم و کاهش تورم به روند بلندمدت، این امکان را فراهم کنیم که افزایش‌ها در حقوق و دستمزد به رفاه بیشتر برای مردم منجر شود.

وی درباره بودجه نیز گفت: جداول و توزیع اعتبارات بین دستگاه‌ها مشتمل بر بخش دوم قانون بودجه ۱۴۰۳ تا آخر اردیبهشت نهایی و ابلاغ می‌شود.

کد خبر 6082026

دیگر خبرها

  • کشاورزان مازندران به استقبال کشت زراعی جدید رفتند
  • افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال جاری
  • کشت دانه‌روغنی‌کلزا در میاندوآب ۲ برابر شد
  • رگبار باران و رعد برق آذربایجان غربی را فرا می گیرد
  • مبارزه به موقع با آفات تولید محصول را افزایش می‌دهد
  • افزایش ۷.۶ درصدی تولید تخم مرغ در خراسان رضوی
  • ثبت ۲۴۶ میلی‌متر بارندگی در آذربایجان غربی
  • میانگین بارندگی‌ها در آذربایجان‌غربی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۵۱ درصدی بودجه منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • افزایش ۲۵ درصدی تولید توت‌فرنگی در مازندران