Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@03:13:23 GMT

پرفروش‌ترین گوشی در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۰۸۱۰

پرفروش‌ترین گوشی در آمریکا

آیفون ایکس آر ( iphone XR) که به عنوان یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و نسبتا ارزان قیمت نسبت به دو پرچمدار دیگر آیفون از سوی شرکت آمریکایی اپل معرفی، رونمایی و عرضه شد، توانست در بازارهای جهانی و کشورهای مختلف نظر و توجه خیل عظیمی از کاربران و علاقمندان به محصولات فناوری را به سمت و سوی خود را جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا تازه‌ترین اخبار و گزارش های منتشر شده حاکیست که این گوشی موفق شده است عنوان پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین گوشی هوشمند فروخته شده در بازار ایالات متحده آمریکا را در دومین سه ماهه از سال جاری میلادی را از آن خود کند و سهم خود را در این بازار مهم به ۷.۸ درصد برساند.

بر اساس آمار و گزارش های موسسه تحقیقاتی Kantar World Panel  که وب سایت phonearena  آمده است، این گوشی توانسته است در این بازه زمانی گوی رقابت را از گوشی‌های آیفون ۸ و آیفون ایکس‌اس مکس نیز برباید و در جایگاه بالاتری در مقایسه با آنها بایستد.

پرچمداران سامسونگ نیز همچون گلکسی اس ۱۰ و گلکسی اس ۱۰ پلاس نیز به ترتیب در رتبه های چهارم و پنجم جدول پرفروش‌ترین گوشی های آمریکا جای گرفته اند. ایسنا

کد خبر 448333

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرکت اپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وزیر بازرگانی آمریکا: تحریم علیه هوآوی جواب داد
  • مقایسه کیفیت عکس پرتره آیفون 15 پرو مکس با سامسونگ اس 24 اولترا (عکس)
  • نگاهی به بدترین گوشی های هوشمند جهان؛ از آیفون ۶ تا گلکسی نوت ۷ انفجاری (+عکس)
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در موردش چه می‌گویند؟
  • ۱۰ دلیل برای اینکه جدیدترین مدل آیفون را نخریم!
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • سندرم انگشت آیفون چیست و پزشکان در مورد آن چه می گویند؟
  • کتاب های پرفروش سال ۱۴۰۳