Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-29@12:35:08 GMT

نشست پیش‌نیازهای توسعه گیلان در رشت برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۰۸۱۵

نشست پیش‌نیازهای توسعه گیلان در رشت برگزار شد

نشست ماهانه توسعه گیلان با عنوان پیش‌نیازهای توسعه استان گیلان در رشت برگزار شد. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، چهل و هشتمین نشست ماهانه توسعه استان گیلان با عنوان «پیش‌نیازهای توسعه گیلان» پیش از ظهر امروز در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان در رشت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار اسبق گیلان در این نشست اظهار داشت: ساده‌زیستی و توجه به رنج‌های مردم در دوران مسئولیت را از شهید رجایی آموختم.

سید علی‌اکبر طاهایی استان گیلان را دارای مفاخر زیادی دانست و بیان کرد: ارج نهادن به زحمات مدیران و مسئولان گذشته و تکریم نخبگان و اندیشمندان یکی از پیش‌ نیازهای توسعه است.

"موزه ملی زیتون" در گیلان راه‌اندازی می‌شودافزایش درآمد روستاییان در گیلان با تنوع کشت تامین می‌شودطرح «چند منبع درآمدی‌کردن روستاییان» در گیلان اجرا می‌شود

وی بر خدمت صادقانه و دلسوزانه مسئولان برای مردم تاکید کرد و گفت: مسئولان موظف هستند که نسبت به چگونگی هزینه شدن بودجه‌ها حساسیت زیادی داشته باشند زیرا در قیامت بایستی نسبت به عملکرد خود به محضر الهی پاسخ دهند.

طاهایی با بیان اینکه گیلان سرزمین انسان‌های بافضیلت است افزود: شهید املاکی و خوش سیرت و سایر شهدای گیلانی باعث افتخار این سرزمین هستند و توجه و تکریم نسبت به پدران و مادران شهدا بر همه مسئولان واجب است.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد: بداخلاقی سیاسی عده‌ای در کشور در شان اسلامی و ایرانی بودن این ملت نیست و بایستی به اصل خود یعنی تکریم بزرگان برگردیم و از بی‌ اخلاقی دوری کنیم.

استاندار اسبق گیلان با اشاره به توصیه پیامبر(ص) نسبت به آموختن دانش تصریح کرد: کسب حکمت و دانش از آموزه‌های دینی است، همچنین آموختن دانش روز در توسعه بیشتر جامعه نقش اساسی دارد و مسئولان ما بایستی نسبت به آن همت کنند.

طاهایی با بیان اینکه حرص داشتن عده‌ای برای تصدی پست و مقام شرم آور است گفت: بسیاری از مسئولان در ادوار گذشته از قبول پست و مقام سر باز می‌زدند و ما با اصرار فراوان آنها را راضی به حضور در یک بخش می‌کردیم.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر استفاده از تجربه کشورهای پیشرفته برای توسعه ایران بیان کرد: ما در این سالها بسیار غفلت کردیم زیرا بسیاری از کشورها نظیر ژاپن در این چند سال بسیار پیشرفت کردند اما سرعت توسعه در ایران بسیار کم است.

استاندار اسبق گیلان وضعیت محیط زیستی این استان را تاسف آور دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان بایستی بدانند مرگ و قیامت نزدیک است و موظف هستند نسبت به رفع مشکلات موجود در کمترین زمان ممکن همت کنند.

طاهایی با بیان اینکه باید از شیوه بزرگان در اجرای مسئولیت‌های خود استفاده کنیم افزود: ما با شیوه عملکرد بزرگانی همچون شهید انصاری فاصله گرفتیم و اگر ایشان هم‌اکنون زنده بود، وضعیت توسعه گیلان این‌چنین نبود.

وی معیار علاقه به افراد را قرآن و پایبندی به ارزش‌های انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: اصولگرایی به‌معنای پایبندی به ارزش‌ها و اصلاح طلبی نیز به‌معنی اصلاح امور و پیشرفت است لذا بایستی به افراد دارای چنین شرایطی میدان دهیم.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: پیش نیاز توسعه جامعه، انسان توسعه‌یافته است و بهشتی و چمران نماد انسان‌های توسعه یافته هستند که از همه وجود خود برای انقلاب مایه گذاشتند و ما نیز بایستی به راه آنها برگردیم تا جامعه خود را توسعه دهیم.

محمدعلی محمدی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان نیز در این نشست اظهار داشت: مهم‌ترین مسئله‌ای که گیلان، مازندران و گلستان را تهدید می‌کند محیط زیست آسیب‌پذیر این استان‌ها است.

محمدصادق حسنی، نماینده مردم رشت در مجلس نیز در این نشست افزود: بحث زباله در گیلان مشکلی جدی است و منشا آن صرفا متوجه استان نیست و یک بحث ملی محسوب می‌شود و باید از طریق اعتبارات ملی این معضل را برطرف کرد.

انتهای پیام/ح

R7877/P/S6,71/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه

نشست هیأت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای امور خارجه برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از رایزنی‌های خصوصی حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان و رشید مردوف معاون رئیس کابینه وزرا و وزیر امور خارجه ترکمنستان، نشست هیأت‌های دو‌ کشور به ریاست وزرای امور خارجه برگزار شد.

در هئیت ایرانی آقایان حسن کاظمی قمی، نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، روزبهانی، سفیر ایران در ترکمنستان، سید علی موسوی، مدیرکل حقوقی بین‌المللی وزارت خارجه و علیرضا محمودی، مدیرکل کنسولی وزارت خارجه حضور دارند.

دیدار امیرعبداللهیان با همتای ترکمنستانیامیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست بررسی طرح سپرده گذاری اتباع در بوشهر
  • رشد ۴۰ درصدی مبادلات تجاری ایران و بلاروس در سال ۲۰۲۳
  • نشست هیئت‌های ایران و ترکمنستان به ریاست وزرای خارجه
  • تعامل مسئولان بوکان برای توسعه و حل مشکلات مردم
  • نشست هماهنگی راهپیمایی روز قدس در مهریز
  • برگزاری ضیافت اندیشه در کوهدشت
  • ابتکار و انجام کارهای جدید که به چشم مردم می‌آیند اولویت مسئولان باشد
  • زیرساخت‌های فرهنگی در احداث پارک‌ها مدنظر قرار گیرد
  • نشست دین و روان‌شناسی برگزار شد
  • نشست صمیمی آیت‌الله فلاحتی با شعرای گیلان برگزار شد