Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: این شهرستان‌ها دارای مشکلات زیادی در حوزه تامین آب آشامیدنی هستند که تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی به ویژه در شهرستان جم باید در اولویت قرار بگیرد. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، سکینه الماسی ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر با بیان اینکه بیشترین مشکلات آبرسانی در حوزه جنوبی استان بوشهر است  اظهار داشت: اقدامات مهم و خوبی در چند سال اخیر در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر برای تامین آب انجام شده ولی نیاز به توجه ویژه و بیشتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از توجه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در اجرای طرح‌های آبرسانی افزود: باید از تبصره، ردیف‌ها و ماده‌های اعتباری در تامین اعتبارات در تسریع اجرای پروژه‌های آبرسانی استفاده کرد.

وی اجرای طرح شیرین‌سازی آب دریا سیراف به جم، سرچشمه به ریز و پالایشگاه و دیگر پروژه‌ها را در شهرستان جم مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: اتفاقات خوبی در شهرستان جم در حوزه آبرسانی رخ داده که با تکمیل آنها دغدغه اصلی مردم و مسئولان برطرف می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از استان‌های معین برای اجرای طرح‌های آبرسانی در استان بوشهر تصریح کرد: برای شهرستان جم استان تهران تعیین شده که ضمن قدردانی از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان تهران در اجرای پروژه‌های آبرسانی جم، تسریع در تکمیل این طرح‌ها و همکاری دستگاه‌های دیگر ضروری است.

الماسی با اشاره به مصوبات سفر استانی رئیس جمهور در اجرای طرح‌های آبرسانی افزود: نیاز است این اعتبارات تخصیص یابد تا روند اجرای طرح‌ها تسریع شود.

بوشهر| مردم شهرستان جم در انتظار تکمیل طرح‌ آبرسانی سیراف به جم بوشهر| تکمیل طرح آبرسانی سیراف به جم 150 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد بوشهر|وزارت نفت 108 میلیارد تومان ویژه اجرای طرح‌ آب‌رسانی به شهرستان جم اختصاص داد

نماینده مردم شهرستان‌های دیر، کنگان، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تسریع تکمیل پروژه‌های آبرسانی گفت: این شهرستان‌ها دارای  مشکلات زیادی در حوزه تامین آب آشامیدنی هستند که تسریع در اجرای طرح‌های آبرسانی به ویژه در شهرستان جم باید در اولویت قرار بگیرد.

انتهای پیام/ن

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند

استاندار بوشهر گفت: در طرح مقابله با بی حجابی و بدحجابی در راستای صیانت از کیان خانواده‌ها اجرایی شده و امیدواریم مردم مومن استان بوشهر، همکاری لازم را داشته باشند.


به گزارش خبرگزاری ایمنا از بوشهر، احمد محمدی‌زاده استاندار بوشهر صبح امروز در نشست شورای تأمین استان بوشهر با تاکید بر آمادگی کامل پدافندی استان بوشهر، اظهار کرد: نیروهای نظامی استان بوشهر در برابر هر گونه تهدیدی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی افزود: ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارد و عملیات وعده صادق، نشان داد که نظام اسلامی، وعده‌های خود را عملی می‌کند.

استاندار بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه مردم استان بوشهر، مردمانی مؤمن و معتقد و مقیّد هستند، خاطرنشان کرد: مردم این خطّه در طول تاریخ، اصالت خود را نشان داده‌اند و زنان و دختران این سرزمین نیز همواره باحیا و باحجاب و دارای عفت، بوده و هستند.

وی بر لزوم مقابله با مظاهر بدحجابی و بی‌حجابی در جامعه تاکید کرد و گفت: طرح مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی در راستای صیانت از کیان خانواده‌ها اجرایی شده و امیدوارم مردم مؤمن استان بوشهر، همکاری لازم را داشته باشند.

محمدی‌زاده ابراز داشت: متولیان امر مقابله با مظاهر بدحجابی، از شیوه‌های ایجابی و توجیهی استفاده نمی‌کنند و شیوه سلبی و قهری را به کارگیری خواهند کرد.
در این نشست، فرماندهان نظامی استان نیز گزارشی از آخرین وضعیت دفاعی و پدافندی استان را بیان کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745212

دیگر خبرها

  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • تکمیل مجتمع آبرسانی شیخ موسی ۳۸۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • اهدای ۲ قطعه زمین به متراژ ۶ هزار مترمربع برای اجرای برنامه‌های دانشگاه آزاد بوشهر
  • امروز؛ آموزش غیر حضوری مدارس چهار شهرستان جنوبی استان بوشهر
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیرحضوری شد
  • مدارس و دانشگاه‌های ۴ شهرستان جنوبی استان بوشهر غیر حضوری شد
  • دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در آماده باش هستند
  • ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی الحاق شد
  • اجرای ۸ پروژه آبرسانی در سلطانیه